AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Har du erfaring med et bra merke? Jeg har lite greie på sminke. Har sensitiv hud, og perioral dermatittutslett i perioder...rundt munn og nese. Jeg burde kanskjå gå til en hudpleier,men har ikke råd til det. Jeg ser så sliten ut og kunne tenke meg å prøve med litt sminke, gjerne noe som er middels på pris. Anonymkode: c298c...a61
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Gå inn på facebook og følg: Secrets by Synnøve Sorthe Der finner du masse bra tips til alt, fra hva du kan bruke og hvordan du bruker det Men er ikke de billigste produktene, til gjengjeld er de perfekte for deg og bra produkter.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Jeg liker nettsiden makeup mekka. De har ofte tilbud slik at du får en consiler til 30kr. Da kan du kjøpe to, tre stykker og på den måten finne ut hvilken farge som er rett på deg til en billig penge og om du tåler de Anonymkode: 59807...b76
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Dævendøtte skrev (8 minutter siden): Gå inn på facebook og følg: Secrets by Synnøve Sorthe Der finner du masse bra tips til alt, fra hva du kan bruke og hvordan du bruker det Men er ikke de billigste produktene, til gjengjeld er de perfekte for deg og bra produkter. takk for tips,men har ikke facebook....så kom ikke inn på den sida. Anonymkode: c298c...a61
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Er veldig fornøyd med disse: https://www.lindajohansen.no/produktkategori/makeup/foundation-pudder/ Anonymkode: 01d2a...6c6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har fått god veiledning på bl.a Kicks. De har også produkter til ulik pris. Anonymkode: b2948...6ef
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Jeg liker bb creamen til dear klairs som du blandet annet kan kjøpe på apoteket. Jeg er ikke så lys så jeg blander den ut med en mørkere farge av erborian, men er du lys i huden bør du klare deg med første. Den gir et greit dekket, jevnere hud, god solbeskyttelse og fukter huden i løpet av dagen. Av concealer bruker jeg faktisk en fra makeupmekka, den er ganske tynn så dekker ikke allverdens, men blir til gjengjeld ikke tørr under øynene. Bruker også en cream blush fra makeupmekka. Men det aller viktigste er et godt grunnlag for sminke. Dvs at huden er godt renset og godt fuktet før du legger sminken. Eksfolere huden noen ganger i uka, pluss en fukt maske så kommer du langt. Kan hende du kan ha god nytte av et c vitamin serum også! Anonymkode: 2fead...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Dævendøtte skrev (26 minutter siden): Gå inn på facebook og følg: Secrets by Synnøve Sorthe Der finner du masse bra tips til alt, fra hva du kan bruke og hvordan du bruker det Men er ikke de billigste produktene, til gjengjeld er de perfekte for deg og bra produkter. fann forresten nettsida hennes, kunne tenkt meg å prøve mange av produkta....må bare spare litt først Anonymkode: c298c...a61 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Dævendøtte skrev (27 minutter siden): Gå inn på facebook og følg: Secrets by Synnøve Sorthe Der finner du masse bra tips til alt, fra hva du kan bruke og hvordan du bruker det Men er ikke de billigste produktene, til gjengjeld er de perfekte for deg og bra produkter. Har kjøpt noen produkter derfra og har ikke vært fornøyd. Dårlig kvalitet. Men har jo ikke prøvd alt hun har, selvfølgelig. Synes produktene til Linda Johansen er mye bedre.:) Anonymkode: 01d2a...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har kjøpt noen produkter derfra og har ikke vært fornøyd. Dårlig kvalitet. Men har jo ikke prøvd alt hun har, selvfølgelig. Synes produktene til Linda Johansen er mye bedre.:) Anonymkode: 01d2a...6c6 takk for tips, greit å vite. Hva er egentlig forskjell på BBcream og CCcream?ts Anonymkode: c298c...a61
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): takk for tips, greit å vite. Hva er egentlig forskjell på BBcream og CCcream?ts Anonymkode: c298c...a61 Det var ikke jeg som skrev om BB og CC, men jeg som anbefalt Linda Johansen.:) Hvis du ikke er vant med å sminke deg, ville jeg anbefale Lindas Sheer Foundationen og HD mattening Powder. Og hvis du er usikker på hvilken farge, så kan du ta kontakt med kundeservicen der - de er veldig behjelpelige. Disse produktene gir er veldig naturlig resultat, så du vil ikke se sminket ut. Anonymkode: 01d2a...6c6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 https://stylista.no/skjonnhet/sminke/forskjellen-pa-foundation-bb-og-cc-cream Bb cream er lettere enn en foundation, men noe mer dekkende enn en cc cream. I tillegg gir den som oftest mer fukt og pleie enn CC cream som skal hjelpe for å korrigere evt rødhet i huden. Anonymkode: 2fead...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Anbefaler deg å få hjelp i butikk, det er vanskelig å finne gode produkter og riktig farge over nett. jeg har sensitiv og irritert hud selv, og Mac er blant de eneste som fungerer på meg. Mineralpudder er generelt mildere og lar huden din puste, så vil anbefale deg det. Anonymkode: 72c4f...aef
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 ...de har også sminke på apotek for særlig sensitiv hud, f eks avene. Det pleier ikke å være så veldig dyrt😊 Anonymkode: 72c4f...aef
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ...de har også sminke på apotek for særlig sensitiv hud, f eks avene. Det pleier ikke å være så veldig dyrt😊 Anonymkode: 72c4f...aef supert...her er apotek her jeg bor:) skal sjekke ut i dag. ts Anonymkode: c298c...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå