Gjest Forundelig Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Så står jeg her da.. med sinnsykt ømme brystvorter.. Og murring i magen - men ingen mens enda. Håper den ikke kommer. Er det vanlig å ha så ømme vorter at man nesten ikke kan ta på de? og jeg tror de har blitt litt større (håper det mest kanskje) og jeg føler meg rar og håper og håper og tenker ikke på annet.. Er det gler som er som meg? Og jeg håper nå at en spire i magen begynner å vokse..... det er en utrolig forvirrende tid.....
Gjest Xavia Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Jeg fikk utrolig ømme bryster med en gang jeg var gravid. Det var det første tegnet mitt, hvor jeg skjønte at vi antagelig hadde fått full klaff. Lykke til.
BettyB Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Jeg har helt de samme symptomene og håper og håper og håper .... Litt tidlig å ta test enda. Vente til neste uke.Akkurat som om jeg har litt stikninger i magen også. PLeier ikke å ha det når jeg skal ha mensen. Så kanskje det ligger et lite egg som prøver å feste seg Lykke til ! BettyB
Gjest Forundelig Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Jeg tror jeg skal teste på fredag - jeg er såååå nyskjerrig... lurer på om det er for tidlig, men skal forsøke.. :-) jeg skal gi beskjed.. :-)
Gjest Xavia Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Du kan teste på den dagen du egentlig skal ha mens. Før det er det ikke sikkert at testen slår ut.
BettyB Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 JEg tok test i dag, og den slo ikke ut Men skal ikke ha mnsen før til søndagen, så da er det kanskje enda håp
Gjest Forundelig Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Jeg skulle hatt mens tirsdag eller onsdag.. og idag er dagen for å teste. Men skal vente på min kjære, så vi får gjort det sammen.. og jeg har nok litt store forventninger.. så redd jeg får meg en real en på tryne.. men får se..
smile Skrevet 23. august 2005 #10 Skrevet 23. august 2005 men er det brystvortene eller også hele brystet som er vondt i tillegg? Utrolig sjelden jeg har vondt i hele brystet i forbindelse med mens (dog det har hendt) men nå har jeg jo så vondt at mannen får ikke ta og det er vondt å hoppe, ligge på magen, og jeg kjenner det selv om jeg er helt i ro osv....hm.... Er livredd for å være hysterisk så jeg prøver å ta det med ro men egentlig skulle jeg vel hatt mensen også i dag eller morra.....senest. Livet er fullt av spenning dere!!!
BettyB Skrevet 24. august 2005 #11 Skrevet 24. august 2005 Jeg fikk mensen på søndag jeg Jeg som håpet og håpet! Men vi prøver igjen! Nå skal vi på ferie neste uke og være vekke i ti dager så kanskje det hjelper når vi er godt avslappet og har masse mere tid!! Anyway så er det gøy å øve
Gjest Gjest_Forundelig_* Skrevet 24. august 2005 #12 Skrevet 24. august 2005 Jeg testet igår - men den var negativ. Men ingen mens enda. SÅ jeg lever jo i håpet. Hadde EL 13 august, så da kan jeg vel teste meg til lørdag ? 14 dager etter? Jeg håper så mye jeg at jeg glemmer alt annet... Finnes det håp? Jeg har hatt murring nå i sikkert 3 uker og tror jeg skal få mensen hver morgen, for det er helt lik følelse. Samtidig har jeg noget vondt ut i ryggen... men ingenting kommer... uaæh.....
Chiquita Skrevet 24. august 2005 #13 Skrevet 24. august 2005 OM du har hatt murringer i 3 uker, så begynte jo murringene før eggløsning og før festing, så da trenger det jo ikke å være pgra graviditet du har murringer (ja, jeg vet jeg kan være en gledesdreper) Lykke til
Gjest Gjest_Forundelig_* Skrevet 24. august 2005 #14 Skrevet 24. august 2005 Skjønner - det eneste er at det har økt de siste dagene. Helt siden lørdag har jeg trodd jeg skal få mensen, pga den murringen og "følelsen" av mensen som kommer..
*CHOUCHOU* Skrevet 24. august 2005 #15 Skrevet 24. august 2005 Sann har jeg ogsa hatt det. Og jeg er rimelig sikker pa at mensen ikke har kommet fordi jeg hele tiden har ventet og sjekket. Merkelig det der.
smile Skrevet 24. august 2005 #16 Skrevet 24. august 2005 her kommer nok en gledesdreper, sånne murringer har jeg hatt i tre uker også før mensen nå kom!!
Totalya Skrevet 26. august 2005 #17 Skrevet 26. august 2005 Leste i siste Woman at rikelig med hvit utflod kan være tegn på graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå