AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Jeg er i et forhold, og har vært med samme partner i 2 år snart. Vi har veldig bra sex liv, mye spennende og deilig, men av en eller annen jævla grunn så klarer jeg ikke å komme uansett hva han gjør av fingring, stimulering av klitten, sleiking eller noe. Det er seriøst umulig. Stakkars han, han bruker seriøst alt han kan for å prøve. En gang slikka han meg i 30 minutter mens han fingra og berørte klitten min, og jeg kom ikke? Selv om jeg synes å bli sleika er mye diggere enn mye annet man kan gjøre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Eneste måten jeg kan komme på egen hånd er om jeg bruker dusjhode til hjelp. Anonymkode: 95e02...2c8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Det er ikke alltid enkelt. Men om du ikke klarer å komme med egne fingre, men kun ved hjelp av noe, som dusjhode, så er det første plass å starte. Du bør unngå å bruke dusjhodet, for om man bruker mye hard stimulering, som dusjstråle eller vibrator så kan man gjøre klitoris midlertidig mindre sensitiv. Jeg har vært det selv. Jeg klarte ikke selv å få orgasme av noe annet enn en vibrator, så jeg sluttet å bruke den, og etter 1-2 uker uten noen orgasme eller noen stimulering, så var det absolutt null problem å bruke kun fingrene. Når du endelig klarer å få orgasme av kun bruk av egne fingre, da har kanskje han også en sjanse med sine fingre/tunge Anonymkode: 9b498...4b0
Fioljenta Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Det kan ta tid å komme med partner! (Jeg vet, det tok 4.5 år for meg.) 🤨 Men noe jeg har lært er at jo mer jeg fokuserer på at jeg vil komme, jo mindre sannsynlig er at jeg kommer. Jeg må fokusere på nytelsen og liksom bare “la det skje”. Så mitt tips er å gi slipp på orgasmen. Den kan ikke jages. Du kan jo lese litt om hindringer for å se om du finner noe der. Et annet tips er å leke og eksperimentere med forskjellige teknikker. Som regel, må jeg ha jevn stimuli for å komme, men å leke med teknikker tar vekk jaget og så lærer vi mye godt i samme slengen. Jeg har skrevet en slikke-guide og en fingre-guide som kan være et sted å starte. Ikke alle teknikker passer alle, så kjekt å teste litt forskjellig, synes jeg. Beklager, hvis du synes det ble for mange linker, men jeg vet hvor frustrerende det der kan være og har lyst til å peke deg litt i retning av noe som har hjulpet meg i håp om at det kan hjelpe deg også. 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå