Gå til innhold

Min samboer har besluttet at han ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite at alle tingene mine er satt inn på et rom i huset « vi eide» sammen. I morgen skal jeg hente meste parten av tingene. 

Anonymkode: 39c25...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi ?

Anonymkode: bd5a8...8eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk vite at alle tingene mine er satt inn på et rom i huset « vi eide» sammen. I morgen skal jeg hente meste parten av tingene. 

Det er sannsynligvis en grunn, eller?

• Liker 2
Skrevet

Fordi ?

Anonymkode: bd5a8...8eb

Fordi jeg snakket med en x kjæreste også fant han det ut og han leste igjennom hele samtalen og vi ble enig om å prøve å jobbe med forholde han sa at han ikke ville miste meg og at han elsket meg men ser ikke slik ut. Vi har ikke snakket sammen siden tirsdag

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg snakket med en x kjæreste også fant han det ut og han leste igjennom hele samtalen og vi ble enig om å prøve å jobbe med forholde han sa at han ikke ville miste meg og at han elsket meg men ser ikke slik ut. Vi har ikke snakket sammen siden tirsdag

Da fikk du vel som fortjent da.

Anonymkode: 99891...c27

• Liker 15
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hva du snakket med x-en om da...

• Liker 5
Skrevet

Hvis dere eier bolig sammen kan han ikke bare kaste deg ut. Heller ikke hvis du leier hos han. Bare apropos bli satt på gaten.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

huset « vi eide» sammen. 

Hva mener du med ‘Eide sammen’? 

Nå må du tenke med hodet og ikke hjertet ditt. 

Anonymkode: f522c...a44

• Liker 3
Skrevet

Hva snakket du og eksen om som førte til denne sterke reaksjonen hos din samboer? 

Skrevet

Eier du boligen, eller leier du hos ham? Uansett kan han ikke kaste deg ut på dagen.

Anonymkode: 48197...f2a

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. 
Du snakket med x-kjæreste fordi...? Og om hva? Jeg hadde heller ikke orket. 

Anonymkode: 1c830...2f9

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er ingen menneskerett å ha samme partner hele livet,han kan fint dumpe deg om han ikke vil bo med deg.

Kom deg videre i livet,det er mitt råd.

Skrevet

Du virker slitsom TS. bare måten du skriver her. Ikke rart han gikk lei...er nok mer enn bare samtalen med X-en din som har plagd han. 

Anonymkode: 736b1...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...