AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Jeg jobber i en medleverstilling som innebærer at jeg er med folk døgnet rundt. Når jeg kommer hjem til den lille to roms leiligheten i Oslo, så er samboeren min der hver dag, hele dagen. Han har hjemmekontor og gjør nesten aldri noe utenfor leiligheten, fordi det er korona. Han får alenetid hver gang jeg er på jobb Men nå holder jeg på å klikke. Jeg har ikke vært alene på snart et år. Dette går utover humøret mitt som igjen går utover forholdet. har dere noen gode råd? Hva skal jeg gjøre om han ikke får dratt tilbake på jobb snart? Er eneste mulighet å flytte ut av Oslo for å få større plass? Anonymkode: c9d3d...086 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Bo hos dine foreldre ei helg? Bunkre opp med netflix og takeaway på pikerommet. Hotellweekend alene Leie/låne hytte alene Gå lengre turer alene Trene ute alene Sett av en helg dag med spa Kjør deg en lang tur Be ham ta seg en kveld hos kompis/familie fordi du trenger alenetid. Be ham overnatte hos sin familie eller be ham reise bort dersom han har tilgang på hytte Anonymkode: 348e6...24e 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Jeg skjønner godt hvordan du har det, bare at jeg er mann og min samboer er en dame som ikke liker å være alene. I tilegg har vi barn, så her blir det lite alenetid. Må si jeg savner tiden for to år siden når jeg var singel og barneløs.. Anonymkode: 33912...dc6 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Be samboer dra på cafe Anonymkode: 1ae76...228
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Flytte til et sted hvor dere har råd til 3-roms? Anonymkode: 1ae76...228
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner godt hvordan du har det, bare at jeg er mann og min samboer er en dame som ikke liker å være alene. I tilegg har vi barn, så her blir det lite alenetid. Må si jeg savner tiden for to år siden når jeg var singel og barneløs.. Anonymkode: 33912...dc6 Pga av det som står i dette innlegget bør dere gå fra hverandre. Hvis man ikke tåler trynet på den andre 24/7, vil man f.eks aldri ha det bra med å få seg en familie med vedkommende. Anonymkode: 8f118...9a5
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Pga av det som står i dette innlegget bør dere gå fra hverandre. Hvis man ikke tåler trynet på den andre 24/7, vil man f.eks aldri ha det bra med å få seg en familie med vedkommende. Anonymkode: 8f118...9a5 Vil påstå at ingen takler å gå oppi den samme personen konstant, uten pause, uansett hvor godt forholdet er. Alle trenger egentid, og det betyr ikke at man ikke trives i forholdet. 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Føler med deg. Jobb med kollegaer og kunder for å komme hjem til samboer som har hjemmekontor. Jeg har nå begynt å bruke tiden i bilen, tar muligens den lange veien hjem, sitter utenfor matbutikken i 5 minutter ekstra. Anonymkode: 88be3...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Flytt til Notodden. Billig og vakker natur. De har også et mannskor han kan begynne i,- så får du hvertfall mannefri en kveld i uka 😂 Anonymkode: 994f5...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå