Gå til innhold

Har du noengang opplevd at folk trodde du var homofile eller lesbisk selv om du er heterofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte du da du fant det ut?

Anonymkode: a8c42...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfamilien til søstra mi trodde jeg var lesbisk fordi jeg var over 30 år og singel🙄 De mente at alle single kvinner over 30 år var lesbisk, for hvis ikke hadde de jo funnet seg en partner..? 🤦‍♀️

Anonymkode: 5451f...152

• Liker 6
Skrevet

Nei, men mange har trodd at jeg er heterofil selv om jeg er lesbisk. Antagelig fordi jeg hang så mye sammen med bestekameraten min før han fikk dame, at folk trodde vi var sammen. 

Anonymkode: f991b...cb9

Skrevet

Jepp. For mange år siden så fikk jeg høre at en studievenninne var overbevist om at jeg var lesbisk. Jeg skjønner hvordan tanken kan oppstå siden jeg "alltid" har vært singel og dessuten foretrekker kort hår og T-skjorte og dongeri til hverdags. Jeg klamper jo rett inn i stereotypien "traktorlesbe".  At jeg begynte å avstandsforelske meg (i gutter) allerede i 6-7 års alderen kunne ikke hun vite. :ler: Regner med det er andre som lurer den dag i dag, basert på hvordan jeg fremstår, men stadig bare menn som fanger interessen her i gården. 

Skrevet

Ja, folk tror jeg er lesbisk.

Folk jeg ble kjent med i voksen alder tenker det, virker det som. Jeg liker begge kjønn da, så de lukter vel lunta. Men jeg er ikke lesbisk. 

Men folk spør gjerne ja.. "Og partneren din..hva gjør dem" altså, de setter ikke kjønn på hvem det bør være. Jeg synes det er ok. Men jeg lurer litt på hva som gjør det så tydelig. 

Anonymkode: c3902...9b5

Skrevet

På ungdomskolen. Fordi jeg hang så mye med bestevenninna mi. Lite visste de at grunnen er at jeg binder meg stort til de menneskene jeg er trygge på og trives med da jeg generelt er en engestelig person med iallefall middels sosial angst...

Anonymkode: f59e2...383

Skrevet

Nei, men har en venninne som ofte blir tatt for å være lesbisk. Hun kler seg feminint, sminker seg og har langt hår. 

Anonymkode: 9d8d0...d7f

Skrevet

har en søster som hater å gå i kjole og er ganske guttete. Hun har alle i familien ( og sikkert andre) undret på om er lesbisk. 

Anonymkode: 7d442...6ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...