AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Dere som har barn som ble diagnosert tidlig, noen andre som hadde kronisk rund "øl-mage" som symptom? Mini har hatt det hele veien, og vi forventer ikke akkurat at det gir seg med det aller første, men når kan man forvente at det forsvinner mon tro? Fikk klarsignal til å begynne med glutenfritt i forrige uke. Time med barnelege ble litt bob bob, det ble mye informasjon fra legen om generelle ting så jeg glemte litt de små tingene jeg faktisk lurte på, og mini var ikke så veldig fornøyd så han ville ikke plage henne med å undersøke henne heller, sa han på slutten av timen 🤦🏼♀️ Dette ved timen for å offisielt bekrefte diagnosen altså, etter tre runder med blodprøver, og fastlege har jo tidligere undersøkt henne da. Men magen er så voldsomt rund og hard hele dagen fra første måltid inntas. Blodårer er veldig synlig, og ribbein stikker ut og så videre. Det kan umulig være behagelig. Hun bruker str 92 i klær, men bruker jakker i 98 fordi magen er så rund og selv da er det trangt... Anonymkode: 6325c...bcf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Hvor gammel er hun? Min datter fikk diagnosen like før hun var to år, og hun hadde sånn mage. Afrika-mage kalte legen det. Jeg husker ikke hvor lenge hun hadde det. Nå er hun i hvert fall en slank jente på 10 år. Anonymkode: 63e5f...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå