AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Har dere noe gode beauty hacks? Hacks 1: Jeg har testet ut å få mindre nese på 3 dager 🙈😁, og det funket. Kan ikke gjøre så mye med benstrukturen, men nesen min er litt fyldig (pga vektoppgang). Har blandet tannkrem, eplesidereddik og ginger krydder. Smører inn nesen og lot den sitte på nesten 30 min. Ser at nesen er blitt smalere, og når jeg kjenner på nesetippen så er det mindre fett. Hacks 2: Smører inn huden i ansikte om kveldene med castor oil. Den er litt seig, men jeg har nok en dehydrert hud for på morgningen så er alt trukket inn i huden. Ingen glinse hud. Syns spensten er blitt bedre og. Hacks 3: Skal prøve tannkrem trikset på neglene. Teste ut på neglene på tærne. Få dem hvitere og mer glansfullt 😁 Hacks 4: Etter hudrens og før jeg tar på sminke så tar jeg isbit og kjøler ned huden i ansiktet. Spesielt under øynene. Føler meg alltid mer opplagte etterpå 👌 Hacks 5: knus en Paracet og bland den med vann og bruk den ansiktsmaske, funker veldig bra mot uren hud ☺️ Hacks 6: Denne kjenner vel alle til. Kaffeskrubb på kroppen. Men jeg blander kaffegruten i min favoritt maske. Smører inn i ansikte (ikke skrubb), men legger litt under øynene og, føler og ser ut som det hjelper mot trøtte og slitne øyner. ellers så trener jeg, drikker mye vann og har ellers et sunt kosthold Anonymkode: 6708a...35b 1
Urwa Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 For brune øyne: Etter kajal på våtlinjen,bruk burgunder farget øyeskygge under øyene og sort mascara over/under etterpå. Øynene dine vil skinne som stjerner🤩
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Tjukt lag med leppepomade og håndkrem før ein legg seg om kvelden
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 On 29/01/2021 at 9:22 PM, AnonymBruker said: Har dere noe gode beauty hacks? Hacks 1: Jeg har testet ut å få mindre nese på 3 dager 🙈😁, og det funket. Kan ikke gjøre så mye med benstrukturen, men nesen min er litt fyldig (pga vektoppgang). Har blandet tannkrem, eplesidereddik og ginger krydder. Smører inn nesen og lot den sitte på nesten 30 min. Ser at nesen er blitt smalere, og når jeg kjenner på nesetippen så er det mindre fett. Hacks 2: Smører inn huden i ansikte om kveldene med castor oil. Den er litt seig, men jeg har nok en dehydrert hud for på morgningen så er alt trukket inn i huden. Ingen glinse hud. Syns spensten er blitt bedre og. Hacks 3: Skal prøve tannkrem trikset på neglene. Teste ut på neglene på tærne. Få dem hvitere og mer glansfullt 😁 Hacks 4: Etter hudrens og før jeg tar på sminke så tar jeg isbit og kjøler ned huden i ansiktet. Spesielt under øynene. Føler meg alltid mer opplagte etterpå 👌 Hacks 5: knus en Paracet og bland den med vann og bruk den ansiktsmaske, funker veldig bra mot uren hud ☺️ Hacks 6: Denne kjenner vel alle til. Kaffeskrubb på kroppen. Men jeg blander kaffegruten i min favoritt maske. Smører inn i ansikte (ikke skrubb), men legger litt under øynene og, føler og ser ut som det hjelper mot trøtte og slitne øyner. ellers så trener jeg, drikker mye vann og har ellers et sunt kosthold Anonymkode: 6708a...35b Kan du utdype hack 3? Anonymkode: 0f53f...1c9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Disse sverger jeg til og benytter med av konstant 1. Når håret er 90% tørt eller helt tørt så tvinn det sammen til en lav knute i nakken og sikre den med 1-2 hårstrikker. Sov sånn eller gå rundt med den i noen timer. Når du tar ut hårstrikkene så er håret rett (ikke noe frizz heller) og veldig myke bølger nederst på lengdene. Perfekt til hverdags når man har superlangt og tykt hår som man ikke orker å bruke varmebehandling på. 2. Fyll en sprayflaske med alkoholfritt øl og la den stå en god stund før du bruker den. Vask håret som normalt, tørk håret litt med et håndkle. Spray ølet over hele håret til håret er gjennomvått igjen og la det sitte i i 30 minutter. I mellomtiden liker jeg å bruke en ansiktsmaske. Skyll ut ølet og ikke bruk balsam. Det fungerer som en proteinkur og gir håret masse glans. Jeg gjør dette én gang i uka. 3. De gangene jeg ikke bruker øl som hårkur så har jeg en annen sprayflaske med utvannet(!) eplecidereddik som jeg tar i håret etter jeg har skylt ut balsamen. Maserer rundt og skyller til slutt ut. Håret føles kjemperent, super om man har en sensitiv hodebunn, og man får masse glans. 4. Solkrem 50+ spf, hver dag jeg er ute i dagslys i mer enn 15 minutter 5. Om vinteren bruker jeg a-creme over vanlig fuktighetskrem. Huden min er nokså tørr, men blir utrolig myk og "spretten" når jeg bruker a-creme i vintermånedene. 6. Castorolje på vipper og øyenbryn om kvelden påført med en q-tips. Jeg farger både vipper og bryn (+ vippe og brynsløft i ny og ne), så castoroljen hjelper veldig. 7. Dersom man ikke naturlig har tykke vipper så kan man bruke en tynn blyant eyeliner og tegne en full strek så nærme vipperøttene som mulig. Bruk så en smal liten sminkekost til å "feie" eyelineren ned i selve vipperøttene. Deretter q-tips for å rengjøre øyelokket litt med mindre man går for light-vaskebjørn looken. Dette heter tightlining, men jeg synes at resultatet blir litt mer naturlig. 8. Tørre hender, føtter, albuer? Locobase repair Anonymkode: 2efde...97e 1
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 12.48): Disse sverger jeg til og benytter med av konstant 1. Når håret er 90% tørt eller helt tørt så tvinn det sammen til en lav knute i nakken og sikre den med 1-2 hårstrikker. Sov sånn eller gå rundt med den i noen timer. Når du tar ut hårstrikkene så er håret rett (ikke noe frizz heller) og veldig myke bølger nederst på lengdene. Perfekt til hverdags når man har superlangt og tykt hår som man ikke orker å bruke varmebehandling på. 2. Fyll en sprayflaske med alkoholfritt øl og la den stå en god stund før du bruker den. Vask håret som normalt, tørk håret litt med et håndkle. Spray ølet over hele håret til håret er gjennomvått igjen og la det sitte i i 30 minutter. I mellomtiden liker jeg å bruke en ansiktsmaske. Skyll ut ølet og ikke bruk balsam. Det fungerer som en proteinkur og gir håret masse glans. Jeg gjør dette én gang i uka. 3. De gangene jeg ikke bruker øl som hårkur så har jeg en annen sprayflaske med utvannet(!) eplecidereddik som jeg tar i håret etter jeg har skylt ut balsamen. Maserer rundt og skyller til slutt ut. Håret føles kjemperent, super om man har en sensitiv hodebunn, og man får masse glans. 4. Solkrem 50+ spf, hver dag jeg er ute i dagslys i mer enn 15 minutter 5. Om vinteren bruker jeg a-creme over vanlig fuktighetskrem. Huden min er nokså tørr, men blir utrolig myk og "spretten" når jeg bruker a-creme i vintermånedene. 6. Castorolje på vipper og øyenbryn om kvelden påført med en q-tips. Jeg farger både vipper og bryn (+ vippe og brynsløft i ny og ne), så castoroljen hjelper veldig. 7. Dersom man ikke naturlig har tykke vipper så kan man bruke en tynn blyant eyeliner og tegne en full strek så nærme vipperøttene som mulig. Bruk så en smal liten sminkekost til å "feie" eyelineren ned i selve vipperøttene. Deretter q-tips for å rengjøre øyelokket litt med mindre man går for light-vaskebjørn looken. Dette heter tightlining, men jeg synes at resultatet blir litt mer naturlig. 8. Tørre hender, føtter, albuer? Locobase repair Anonymkode: 2efde...97e 100 ml øl inneholder 0,5 gr protein...tror ikke det er det som gjør at håret skinner. Men bra at det funker. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Peonjenta skrev (8 timer siden): 100 ml øl inneholder 0,5 gr protein...tror ikke det er det som gjør at håret skinner. Men bra at det funker. Håret trenger ikke på nær like mye protein og på samme måte som som kroppen 😅 Anonymkode: 2efde...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå