Gå til innhold

Serverte is uten tilsatt sukker på daten..

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Må ha vært noe annet, for søtningsmiddelet i sukkerfri is er ikke lakserende. Det er bare søtningsmiddelet i pastiller, tyggis osv som er lakserende. 

Anonymkode: 2458a...476

Den isen TS snakker om inneholder flere kunstige søtningsmidler som er lakserende. Det står til og med på boksen.

Anonymkode: 289a4...484

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, all sukkerfri produkter kan være lakserende. Har spist sukkerfri produkter før og man bør helst ikke spise så mye av det av gangen, kan anbefale deg sorbe is. Egentlig synes jeg det virker som en morsom date historie. Litt som en amerikansk komedie. Bare ta det med et smil, alle driter uansett så. Ikke skam deg overhodet, bare le av det. Neste gang kanskje dere driter sammens.🤣🤣🤣🤣🤣jeg hadde i grunn blitt litt tent

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke få diaré av sukkerfri is. Det har jeg aldri hørt om. Men hvis du spiser store mengder er det en annen sak. Vil heller anbefale å kutte ned på mengden

Anonymkode: baeaa...34f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Man skal spise ganske mye for å reagere sånn. Så enten spiste dere uforholdsmessig mye is, eller så var det noe annet.

Anonymkode: 93b15...4c3

Nei, det er feil. Jeg tåler ikke sukkeralkoholer og kan ikke spise pastiller eller tyggegummi med det lengere. Sånn is endte timesvis på ramma her og 😳

Anonymkode: ad2b1...ee3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du skal ikke få diaré av sukkerfri is. Det har jeg aldri hørt om. Men hvis du spiser store mengder er det en annen sak. Vil heller anbefale å kutte ned på mengden

Anonymkode: baeaa...34f

Sukkeralkoholer tas ikke opp i tynntarmen, men spaltes i tykktarmen. Tåler du det ikke ender det med diaré. Det står på at det kan virke lakserende.

Anonymkode: ad2b1...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...