Nicky B Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Jeg blir snart gal! Etter fødselen har håret mitt og hodebunn blitt helt merkelig. Alt av produkter som passet håret mitt før, passer ikke lengre og hodebunnen klør! Vet det var en shampo mot flass, neutrogena t-gel i butikken før. Men finner den ikke. Noen som vet om denne fortsatt finnes og om den kan kjøpes i oslo?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Dersom det er en liten, brun flaske (eller var det innholdet som var brunt?), så har jeg kjøpt den på Vita - kanskje for ett år siden ca.
Englepus Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Har ikke sett noe til den på lenge. Mannen min er plaget av flass og prøvde den, men da flasset han værre enn noengang! Nå holder han seg til Head`n shoulder.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Den har desverre gått ut av produksjon, og mannen min blir gal.
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 Har dere prøvd Fungural fra apoteket? Synes den er myyyye bedre enn t-gel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå