Gå til innhold

Kan ikke ta ut pengene fra coinbase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om fler i Norge har hatt det her problemet, siden coinbase ikke har gitt meg et ordentlig svar på mange dager.

I Euro portfolioen min så har jeg en del euro som jeg ville ta ut, men på withdraw så står det bare "you do not have any funds available to withdraw right now" noe som ikke er sant, og saldoen står jo lenger ned på siden. Jeg har linka bankkontoer og paypal, så tror ikke det er der problemet ligger.

Noen fler som har dette problemet? 

Anonymkode: 928db...dd0

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 19.36):

Lurer på om fler i Norge har hatt det her problemet, siden coinbase ikke har gitt meg et ordentlig svar på mange dager.

I Euro portfolioen min så har jeg en del euro som jeg ville ta ut, men på withdraw så står det bare "you do not have any funds available to withdraw right now" noe som ikke er sant, og saldoen står jo lenger ned på siden. Jeg har linka bankkontoer og paypal, så tror ikke det er der problemet ligger.

Noen fler som har dette problemet? 

..

Endret av 6sierra
Skrevet
6sierra skrev (2 timer siden):

Kjøpt BTC, overfør til en norsk børs, selg til NOK, og overfør til konto.

Tror ikke coinbase lar meg gjøre det heller. Men hadde jeg fått det til så hadde jeg definitivt vurdert det. Uansett så krasjer Coinbase når det gjelder som mest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...