Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 nå. Kommunejordmor har nevnt at hun setter nåler, men jeg har ikke tenkt så mye på det før nå. Er det noen om har erfaringer med det? :) 

Anonymkode: 5e2c5...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God! 

Anonymkode: f5616...dd6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

God! 

Anonymkode: f5616...dd6

Utdyp gjerne 😃

Skrevet

Jeg fødte 8 dager før, men selvfølgelig umulig å si om det var modningsakupunktur som var utslagsgivende. Uansett var det en avslappende og fin opplevelse. Vil nok gjøre det samme igjen i et evt nytt svangerskap

Skrevet
Wilma89 skrev (4 minutter siden):

Jeg fødte 8 dager før, men selvfølgelig umulig å si om det var modningsakupunktur som var utslagsgivende. Uansett var det en avslappende og fin opplevelse. Vil nok gjøre det samme igjen i et evt nytt svangerskap

Takk for svar :)  Ble fødselen også fin? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar :)  Ble fødselen også fin? 

Endte med vakuum pga alt for dårlige rier og mye andre greier. Så der tror jeg ikke modningsakupunkturen gjorde så mye🙈

Skrevet

Jeg har. Fødselen startet 6 dager etter termin. Men selve fødselen var lett og fin, det blei styrtfødsel og hun var stjernekikker. Da jeg kom på sykehsuer, hadde jeg 5 cm åpning. En time etterpå, var hun født. Vet ikke om det gikk fortere pga jeg da var andregangs. Fødsel nr en, tok 12 timer. Fødsel nr 3 tok 10 timer. 

Anonymkode: 0536c...070

Skrevet

Jeg tok modningsakkupunktur privat. Følte veldig lite effekt av dette. Fødte 4 dager på overtid (etter at jeg ble strippet av jordmor, det var tydelig det som satte igang saker og ting). Fødselen i seg selv gikk treigt fremover, men det var nok pga barnet hadde kilt seg fast på et vis (stjernekikker + han var på skrå på et vis). Mulig den hadde gått mer smooth hvis han hadde vært litt mer ideelt plassert. Jeg kommer ikke til å ta modningsakkupunktur privat denne gangen, men om jeg kunne fått det gratis hos kommunejordmor så hadde jeg lett slått til. Jeg har inntrykk av at det bare er positivt i form av å gjøre kroppen klar, har ikke hørt noe negative risikoer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...