Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Jeg ber sønnen min sette fra seg skoene i gangen, noen ganger fungerer det andre ganger ikke. Jeg sier at han må rydde opp tingene etter seg når han har lekt med noe før han kan ta ut noe annet, noen ganger gjør han det andre ganger sier han at jeg skal gjøre det Jeg sier at jeg kan hjelpe han, men han må rydde det opp. Er jeg for streng? Jeg syns han må lære seg at man må rydde opp etter seg og at man bør starte tidlig, hva syns dere?
mari Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Jeg tror det er litt tidlig å forvente at han gjør det alene, men hjelp han og gjør det gjerne til en litt morsom greie. Min snart 2 år gamle datter hjelper til når jeg og storebror (snart 4) rydder, men jeg forventer ikke at de klarer det alene hele tiden. Men jeg blir veldig glad, og de får masse ros hvis de rydder på egenhånd.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Jeg tror det er litt tidlig å forvente at han gjør det alene, men hjelp han og gjør det gjerne til en litt morsom greie. Min snart 2 år gamle datter hjelper til når jeg og storebror (snart 4) rydder, men jeg forventer ikke at de klarer det alene hele tiden. Men jeg blir veldig glad, og de får masse ros hvis de rydder på egenhånd. ← Nei, jeg forventer ikke at han skal gjøre det alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå