Gå til innhold

Sexerfaring hos menn, attraktivt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har noen tanker nå som jeg er singel igjen. Vært i et forhold over lang tid, og flere med ulik varighet. Opplevde dessverre at jeg ble usikker av menn som jeg visste hadde ligget med mange. Jeg sammenlignet meg med noen av damene, og følte noen var deiligere enn meg, var redd jeg ikke var god eller flink nok. En av dem jeg ble glad i hadde det med å kommentere meg om jeg ikke slapp meg nok løs, at jeg måtte la han studere meg nedentil, og sa ingen andre av hans damer hadde vært sånn. Tror ikke det var vondt ment på noen måte, han var forelsket i meg, men han var så rett frem.

Med min tidligere langvarige mann visste jeg han ikke hadde hatt mange og ante ikke hvem de var. Han kommenterte aldri eksen. 

Følte på en slags sjalusi, redsel og at jeg ikke kunne si rett ut hva jeg følte om det, det føltes for dumt å si. Dere som har ligget med mange, sammenligner dere nye damer med andre dere har hatt? Det sliter på meg dette. 

Anonymkode: 62912...865

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, både menn og kvinner sammenligner partnere med tidligere partnere. Men de færreste er så idiot at de driver å sier det til deg slik du har opplevd. 

Anonymkode: 75713...354

• Liker 5
Skrevet

Ja, tror det er de kommentarene som gjorde meg usikker og litt sjalu. Han hadde også kontakt med to av eksene som venner. Jeg vet han likte meg kjempegodt og han sa han ville ha meg for alltid. Men kunne fint si til meg om hans preferanser for pupper, fett på kroppen, og dette var ikke som meg, men som jeg så noen av eksene hans var når jeg så bilder av dem på sosiale media. Da følte jeg meg ikke fin nok selv om han også sa at det ikke betydde noe i det store bildet. Er jeg urimelig sjalu og usikker, eller er det naturlig at jeg følte det stakk?

Min tidligere med få tidligere sexpartnere var storfornøyd med meg og jeg følte meg aldri sammenlignet med andre. Men av ulike andre grunner ble det slutt. 

Skrevet

Ekkelt men menn som har hatt mange sexpartnere. Man føler at de har vært rundt i hele byen og spredd HPV-virus og så er det min tur til å bli smitta. Æsj!

Anonymkode: 7e92d...9f3

• Liker 5
Skrevet

Jeg blåser i hvor mange partnere min partner har hatt, men det er ganske vesentlig å ha såpass sosiale antenner at man ikke refererer til tidligere flammer angående kommentarer på negative ting. 

Anonymkode: bd1ae...62f

• Liker 2
Skrevet

Nei ikke attraktivt. 

Anonymkode: 45472...ccf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! 

Jeg har noen tanker nå som jeg er singel igjen. Vært i et forhold over lang tid, og flere med ulik varighet. Opplevde dessverre at jeg ble usikker av menn som jeg visste hadde ligget med mange. Jeg sammenlignet meg med noen av damene, og følte noen var deiligere enn meg, var redd jeg ikke var god eller flink nok. En av dem jeg ble glad i hadde det med å kommentere meg om jeg ikke slapp meg nok løs, at jeg måtte la han studere meg nedentil, og sa ingen andre av hans damer hadde vært sånn. Tror ikke det var vondt ment på noen måte, han var forelsket i meg, men han var så rett frem.

Med min tidligere langvarige mann visste jeg han ikke hadde hatt mange og ante ikke hvem de var. Han kommenterte aldri eksen. 

Følte på en slags sjalusi, redsel og at jeg ikke kunne si rett ut hva jeg følte om det, det føltes for dumt å si. Dere som har ligget med mange, sammenligner dere nye damer med andre dere har hatt? Det sliter på meg dette. 

Jeg er vel mest redd for sykdommene som de mannfolka som puler alt og alle har.

Det er heller ikke nevneverdig stas å være den utvalgte til en mann som er sånn "høl er høl".

All forskning noen gang viser også at det er de mannfolka som er mest utro, så det minste jeg hadde brydd meg er om at han vurderer deg opp imot tidligere damer (noe han selvfølgelig gjør).

Anonymkode: b21d5...75d

• Liker 4
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg er veldig uerfaren for alderen min og føler meg skikkelig klein fordi jeg føler alle har så mye mer erfaring enn meg. Misunner kvinner som er mer frigjorte og har mer erfaring.

Anonymkode: 7499f...2d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt en del partnere, men sammenligner de ikke direkte. Jeg kan tenke på ting tidligere partnere har gjort som jeg likte osv, men det er så mye som er forskjellig, så det er umulig å sammenligne. Om noe så har mer erfaring gjort at jeg vet hva jeg vil ha og ikke. 
Jeg ser ikke på mange partnere som uattraktivt hos menn (innenfor rimelighetens grenser). K28

Anonymkode: 99df5...7c3

Skrevet

Om en mann er erfaren pga mye sex med en håndfull ekser så gjør det meg ikke noe. Om mannen er erfaren pga sex med mange forskjellige damer så synes jeg at det er skikkelig turn off, det blir skittent på en måte. 

• Liker 2
Skrevet

Helt håpløst å snakke om erfaringer fra andre man har hatt sex med, virker utrolig umodent.

Anonymkode: 9f66a...596

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...