Gå til innhold

Vektere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

105- til 120- kr i timen om dagen. Men som vekter har man mulighet for å jobbe 24 timer i døgnet til alle dager, selv juleaften!!! Så det er mulig å tjene en god del, hvis man bare er villig til å jobbe mye.... Bare trist at jobben er så dønnkjedelig meste parten av tida :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at de fleste vektere jobber 24 timer i døgnet. Ofte 2 "vakter" i døgnet og så er de gjeren dørvakter fredag og lørdag i tillegg.

Dette er gode penger i en periode, men det går utover privatlivet.

Det er selvfølgelig mulig å være vekter bare på dagtid også, men det er ikke spesielt godt betalt og neppe særlig spennende. De gangene det faktisk er spennende er når det er svært farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo var vekter før. Han tjente mye da ja :ler:

Men nå er han bare dørvakt av og til i helgene- og det er jeg glad for :) Hadde ikke taklet en mann som aldri var hjemme.

Hvor mye man tjener dersom man jobber som vekter, er vel avhengig av hvor mye man jobber det. Men tror ikke det er et topp-yrke akkurat, dersom man har familie å ta seg av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vekter-jobb akkurat nå faktisk! Å jobbe som vekter er perfekt mens du studerer. Min jobb er stasjonært vakthold, som innebærer at jeg kan sitte nesten hele tiden som her på nettet, eller med hodet i en bok. Det er veldig lettjente penger må jeg si. Det er her jeg studerer, for å si det sånn.

Hvor mye du jobber avhenger stort sett av deg selv. Jeg jobber en uke på og en uke av, og har drøyt 11000 utbetalt pr. mnd. Grunnlønnen er bare 107 pr time, 127 etter 21 og 167 i helgene.

Vekteryrket anbefales som en deltidsjobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...