Gå til innhold

Damer kjøper dere manneklær til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen over så lurer jeg på om det er flere damen er jeg som kjøper herre jakker, gensere eller skjorter og t skjorter til menn? Jeg gjør. Kvinne 40

Anonymkode: 9b982...cce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Herreklær, selv i str small, er som regel for stort for meg uansett. Men jeg har heller aldri sett et herreklesplagg og tenkt "Å, den vil jeg gjerne ha!". Har ikke skjedd meg ennå. 

Skrevet

Ja, kjøper ofte herrebukser, t-skjorter og gensere fordi jeg mangler «damefasong» på kroppen min 😆

• Liker 3
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Aldri tenkt tanken, faktisk:)

Skrevet
Bolla2 skrev (Akkurat nå):

Ja, kjøper ofte herrebukser, t-skjorter og gensere fordi jeg mangler «damefasong» på kroppen min 😆

Ja det gjør jeg egentlig og. Har eplefigur. TS

Anonymkode: 9b982...cce

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Nei, det har jeg aldri gjort. Herreklær, selv i str small, er som regel for stort for meg uansett. Men jeg har heller aldri sett et herreklesplagg og tenkt "Å, den vil jeg gjerne ha!". Har ikke skjedd meg ennå. 

Haha, trodde det skjedde hele tiden 😂

Skrevet (endret)

Jeg kjøper herre-t-skjorter til inne/hjemmebruk fordi de er enkle, behagelige og billige.

Endret av Pringle
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har gjort det tidligere. Ville ha saggebukser i oppveksten, også da jeg kom ut av skapet hadde jeg behov for å prøve en litt androgyn look. Nå om dagen hår jeg mest i kvinneklær da. 

Anonymkode: 8e0eb...ae6

Skrevet

Nei, men skulle gjerne hatt et par store, gode T-Skjorter😊

Skrevet

Er ofte flere damer enn menn i herreavdelingen i hvert fall.

Anonymkode: f9381...ea6

Skrevet

Nei, jeg pleier "låne" sånt fra menn rundt meg. Det er billigere sånn:fnise:

Anonymkode: 62f81...ba1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ofte flere damer enn menn i herreavdelingen i hvert fall.

Anonymkode: f9381...ea6

Mange som handler til mennene sine da. Min far har ikke kjøpt seg et klesplagg selv, på over 50 år🤭🤭

• Liker 8
Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt gensere og t-skjorter fra herreavdelingen. Gjør det ikke noe særlig nå lenger, men det er mest fordi jeg kjøper så lite klær.

Men jeg bruker mye av min samboers klær, i tillegg til at jeg har noen plagg fra pappa.

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt gensere🥰

Skrevet

Hoodies kjøper jeg på herre-avdelinga hvis jeg vil ha dem veldig store og baggy. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøper gjerne hettegenser eller lignende fordi damegenserene blir for trang. Synes ofte at de genserene i +size er stygge, barnslige eller alt for vid i modellen. Samme med enkelte joggebukser/pysjbukser o.l. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er veldig feminin av meg. Så har aldri kjøpt manneklær til meg selv. 

K43

Anonymkode: 1a494...d95

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. 

Skrevet

Gensere og T-skjorter har jeg kjøpt på "herresiden" ja. Spesielt det siste. Synes T-skjorter for damer ofte blir for korte for meg. Når jeg tenker etter så er visst goretexjakken min egentlig herremodell også. Jeg har ikke markert midje så damefasong ser ofte rar ut på meg. 

• Liker 2
Skrevet

Ja det gjør jeg. Gjerne hettegensere eller collage jakker og joggebukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...