AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Hei! Er ikke bekymret eller noe men synes det er merkelig. av og tip får jeg litt sånn trykksmerter i anus, varer kanskje 20-60 min. Kan fort gå noen dager før jeg kjenner det igjen og av og til så kjenner jeg det flere ganger til dagen. er ikke sånn «må på do» følelse, men bare trykksmerte/anspenthet i anus 😂 har ikke hemoroider. har vært slik i noen uker Anonymkode: d3d92...af8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Kan baby sparke mot området? Husker den ene min gjorde dette, det kjentes veldig underlig. Men jeg var lenger på vei. Kan hende din tidvis har plassert rumpa eller hodet mot anus, siden varigheten er så lenge. De snur jo mye på seg nå, turner rundt. Anonymkode: a18c9...992
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan baby sparke mot området? Husker den ene min gjorde dette, det kjentes veldig underlig. Men jeg var lenger på vei. Kan hende din tidvis har plassert rumpa eller hodet mot anus, siden varigheten er så lenge. De snur jo mye på seg nå, turner rundt. Anonymkode: a18c9...992 Det kan godt vær! At det blir sparket mot anus eventuelt en nerve som går til anus Anonymkode: d3d92...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå