Gå til innhold

ble lurt på mens jeg onanerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag morges 15 min før klokka ringte.

Jeg var kåt og steinhard, kona lå ved siden av meg og sov ( trodde jeg)

Jeg sover naken og begynte å onanere, var forsiktig slik jeg ikke skulle vekke henne.

Etter ca 5 min med forsiktig runking kjente jeg at jeg måtte øke hardhet og tempo for å komme.

Etter en liten stund så fikk jeg utløsning, tørket meg med papir som jeg alltid har tilgjengelig, listet meg ut på badet for å stelle meg før jobb, kona skulle stå opp om bare få minutter, hun bruker badet i første etasje.

Tok på meg noen nye sko, rett før vi skulle ut døra så spurte jeg henne «hvordan var det og pekte ned på skoene mine» hun svarte «det må vel du vite» mens hu lo litt og smilte, hun fortalte etterpå  at hun hadde vært våken hele tiden, beskrev onaneringen min fra start til slutt, jeg ble litt satt ut og spurte hvorfor hun ikke sa noe, hun ville ikke forstyrre sa hun.

Huff sitter litt flau her nå, har liksom blitt spionert på mens jeg onanerte fra begynnelse til slutt.

Anonymkode: e2449...d38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er kona di så gjør vel ikke det noe at hun har sett deg onanere?

Anonymkode: 4b485...e1d

• Liker 8
Skrevet

Bare deilig det vel, og helt naturlig 🙂

Anonymkode: 18fbf...b62

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Synes du skal ta det med et smil,hun koste seg under seansen.

Skrevet

Rart mannen liker ikke at jeg ser han runke heler hva er greia med det? 😆

Anonymkode: bcd74...a14

Skrevet

Du er flau. fordi din kone, som jeg går ut fra at du har sex med, fikk med seg at du onanerte? 😮 

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hadde det vært fruen i huset som hadde skrevet at mannen runka, så hadde hun fått råd om om å kvitte seg med han, å anmeldt han i samme slengen.

Skrevet

Herlig at hun fulgte med

Anonymkode: 8c6bb...3c9

Skrevet

Full forståelse for at du ikke liker tilskuere men i så fall: hvorfor sette i gang i samme rom som andre personer? Skjønner heller ikke hvorfor du fremlegger det som at hun er en grise-damen som spionerer på deg og at det er synd på deg. Veldig mange ville blitt kraftig provoser og funnet det ufattelig ubehagelig å våkne til at noen ligger å onanerer ved siden av dem, gift eller ei. Vær glad kona di tok det pent. Jeg hadde tatt gjesterommet i hennes sko og følt det fullstendig respektløst.

Anonymkode: edddb...bd0

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Full forståelse for at du ikke liker tilskuere men i så fall: hvorfor sette i gang i samme rom som andre personer? Skjønner heller ikke hvorfor du fremlegger det som at hun er en grise-damen som spionerer på deg og at det er synd på deg. Veldig mange ville blitt kraftig provoser og funnet det ufattelig ubehagelig å våkne til at noen ligger å onanerer ved siden av dem, gift eller ei. Vær glad kona di tok det pent. Jeg hadde tatt gjesterommet i hennes sko og følt det fullstendig respektløst.

Provosert? Noen leiter kanskje etter ting å bli sur for... 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man leiter vel ikke akkurat etter ting å bli sur for når det er snakk om ting som er i konflikt med straffeloven:

"§ 298. Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke

Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a) på offentlig sted, eller
b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det.

"

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-11#KAPITTEL_2-11

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes også det var en koselig historie, så hvorfor lage sånn støy folkens! 

Skrevet

Det skjer her flere ganger i året begge veier. Ta deg en kaffe så går det bra 😊 er da bare koselig å bli fersket 

Skrevet

Nei, din kone spionerte ikke på deg, du onanerte i samme seng som henne😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg våkner ofte av at mannen ligger og gnir penis opp og ned mellom rumpeballene. Da er det jo bare koselig å la han ligge sånn til jeg blir bløt på ryggen og sove videre 😊 kan ikke bli flaue/krenket av alt i 2021 

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Smeltemann skrev (18 timer siden):

Hadde det vært fruen i huset som hadde skrevet at mannen runka, så hadde hun fått råd om om å kvitte seg med han, å anmeldt han i samme slengen.

Tenkte det samme 😂

Skrevet

Du skulle ha invitert henne med! 😄

Anonymkode: 5de92...559

Skrevet

Jeg runka i dusjen i dag tidlig mens dama sto på utsiden og fulgte med. Kom inn akkurat det det gikk for meg. Faen så irritert jeg ble. Komme hjem fra treningstur sånn helt ut av det blå... Skal melde hu for spionasje på mandag. Først skal vi knulle i kveld da 😊 

Anonymkode: 7007e...40f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...