Gå til innhold

Gangsperr i tissen og innsidelår. Bekkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags rar følelse av og ha gangsperr i tissen og i lårene rundt. Er 23 uker. Er dette bekkenet? Er ikke kjempevondt, men føler meg mer støl og stiv i område. 

Anonymkode: 488f1...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I lysken liksom? Jeg har ikke peiling og har lurt på det samme. Følelsen hos meg er at jeg i perioder er stiv i lysken. Har tenkt på bekkensmerter som vondt i korsryggen tidligere, men jeg føler meg stiv på framsiden. 

Anonymkode: c9426...b28

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en slags rar følelse av og ha gangsperr i tissen og i lårene rundt. Er 23 uker. Er dette bekkenet? Er ikke kjempevondt, men føler meg mer støl og stiv i område. 

Anonymkode: 488f1...db4

Ja, dette er nok bekkenet. Hvis jeg skynder meg, føltes det som om noen hadde blitt sparket meg hardt i skambeinet. For meg hjalp det å sove med en pute mellom knærne.

Skrevet
Bokdamen skrev (3 timer siden):

Ja, dette er nok bekkenet. Hvis jeg skynder meg, føltes det som om noen hadde blitt sparket meg hardt i skambeinet. For meg hjalp det å sove med en pute mellom knærne.

Signerer denne. Mine symfyseplager startet slik. Ble bare verre og verre utover i svangerskapet og klarer knapt å gå normalt enkelte dager nå mot slutten. 

Anonymkode: ebee2...02e

Skrevet

Jeg hadde tilsvarende plager og tok en tur til kiropraktor. Hun løste det på 20 min :) 

Anonymkode: 08dcb...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...