AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Ble du dumpet "face to face" eller på sms/Messenger/annet? Jeg ble dumpa på Messenger nokså uventet etter 1 års dating/kjærester. Anonymkode: 8bfa4...07e
Folkabernard Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ble du dumpet "face to face" eller på sms/Messenger/annet? Jeg ble dumpa på Messenger nokså uventet etter 1 års dating/kjærester. Anonymkode: 8bfa4...07e Da har du vært heldig. Tydelig at du har vært sammen med en umoden person Lykke til videre 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Han var jævlig mot meg i månedsvis. Skyldte på meg. Jeg prøvde til ingen nytte å bli god nok. Så var det nok. Jeg greide ikke mer. Spurte hva som var galt. Jo, da elsket han meg ikke lenger, så han ville skilles. Viste seg i ettertid at da jæveloppførselen begynte, så var han utro. Anonymkode: f4fb1...883 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han var jævlig mot meg i månedsvis. Skyldte på meg. Jeg prøvde til ingen nytte å bli god nok. Så var det nok. Jeg greide ikke mer. Spurte hva som var galt. Jo, da elsket han meg ikke lenger, så han ville skilles. Viste seg i ettertid at da jæveloppførselen begynte, så var han utro. Anonymkode: f4fb1...883 Opplevde noe lignende. Kjølig oppførsel , deretter ville han skilles Anonymkode: 8a7d8...35f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Utroskap, skjult i lang tid. Han nektet for det, så dumpet han meg. Anonymkode: 7b35f...28f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Jeg kom hjem litt tidligere enn han ventet meg, og i senga lå han og ludderet han bedro meg med! Anonymkode: e207f...f22
Saschi Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Vi hadde vært sammen siden vi var 12 og 14. når vi slo opp var vi 21 og 23. Han hadde vært utro i mange år (jeg var ikke klar over det, med en veldig nær venninne av meg). Han skrev en post-it lapp, at han hadde gjort venninnen min gravid og at de skulle gifte seg sammen med invitasjon til bryllupet. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Aldri blitt dumpa. Nå er jeg gift og håper det ikke er noe jeg har til gode å oppleve. 😬 Anonymkode: a9cbd...e0d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Jeg blei dumpa da jeg trodde han skulle fri til meg. Vi hadde vært samnen i flere år, hadde nylig vært i bryllup sammen, da jeg kom hjem til roseblader på senga og bukett, han kjøpte omtenksomme hverdagsgaver, han snakka masse om hvor flott det var at vi møtte hverandre osv. Den dagen brukte han timesvis på å lage et nydelig måltid som vi inntok med sjampanje til, i nedkjølte glass. Så sa at at han syntes vi skulle gå fra hverandre. Anonymkode: 41a5d...71f 3
Saschi Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg blei dumpa da jeg trodde han skulle fri til meg. Vi hadde vært samnen i flere år, hadde nylig vært i bryllup sammen, da jeg kom hjem til roseblader på senga og bukett, han kjøpte omtenksomme hverdagsgaver, han snakka masse om hvor flott det var at vi møtte hverandre osv. Den dagen brukte han timesvis på å lage et nydelig måltid som vi inntok med sjampanje til, i nedkjølte glass. Så sa at at han syntes vi skulle gå fra hverandre. Anonymkode: 41a5d...71f Den så Jeg ikke komme... Det er det j*vligste jeg har hørt. Han laget et fint måltid og øyeblikk for så å gi deg en ørefik!? Det er ikke greit! Beklager for at du måtte oppleve det, håper du har/finner en som behandler deg bedre 😊 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 Han ghostet meg etter vi hadde vært sammen i 4 mnder Anonymkode: 34551...63f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Saschi skrev (58 minutter siden): Den så Jeg ikke komme... Det er det j*vligste jeg har hørt. Han laget et fint måltid og øyeblikk for så å gi deg en ørefik!? Det er ikke greit! Beklager for at du måtte oppleve det, håper du har/finner en som behandler deg bedre 😊 Merkelig nok tror jeg at han i SINE øyne lagde ei fin avslutning på forholdet vårt. At han ga meg en fin opplevelse, liksom... 😄 Om noe, så viste bruddet hvor ulikt vi tenker, og at det nok var like greit at han slo opp. Anonymkode: 41a5d...71f 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #13 Skrevet 29. januar 2021 Saschi skrev (59 minutter siden): ...håper du har/finner en som behandler deg bedre 😊 Ja, jeg har ny kjæreste i dag. Han er helt annerledes, pakker aldri inn noe budskap og er helt imot "pynt", som han kaller sånt 😍 Anonymkode: 41a5d...71f
Saschi Skrevet 29. januar 2021 #14 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg har ny kjæreste i dag. Han er helt annerledes, pakker aldri inn noe budskap og er helt imot "pynt", som han kaller sånt 😍 Anonymkode: 41a5d...71f Yay 🌸 Det fortjener du etter at du møtte en som behandler deg på den måten, men er glad du har gått videre 😊 1
PM75 Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 Saschi skrev (6 timer siden): Vi hadde vært sammen siden vi var 12 og 14. når vi slo opp var vi 21 og 23. Han hadde vært utro i mange år (jeg var ikke klar over det, med en veldig nær venninne av meg). Han skrev en post-it lapp, at han hadde gjort venninnen min gravid og at de skulle gifte seg sammen med invitasjon til bryllupet. Mangler han empati? Det er jo en helt vanvittig stygg ting å gjøre! 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Min samboer og jeg hadde hatt en røff periode og hadde bestemt oss for å bo fra hverandre en stund. Planen var hele tiden at han skulle komme hjem igjen. Etterhvert kom det flere tegn til at han begynte å sjekke ut av forholdet, men jeg skjønte nok ikke helt at det var det som skjedde og ble mer og mer desperat. Jeg oppdaget og hørte rykter om en dame. Jeg fant ut av hvem denne damen var, navnet hennes og telefonnummer, og ringte henne og spurte om hun visste hvem han var. Det bekreftet hun. Jeg spurte om hvem han var for henne og hun sa at han var kjæresten. Jeg spurte henne om hun var klar over at han hadde en familie. Det var hun, men han hadde sagt at det var slutt mellom oss. Jeg sa at det hadde han ikke sagt til meg. Senere snakket jeg med han og da reagerte han med sinne. Han skjelte meg ut. Han var dritforbanna for at jeg hadde ringt til henne,og han spurte hvorfor jeg ville ødelegge for andre folk! Etter dette var det definitivt slutt. Han kom hjem for å hente tingene sine og avslutte. Jeg ønsket det ikke og ba han på mine knær. Han var skikkelig bestemt og sa at forholdet ikke hadde vært bra på lenge. Jeg sa at jeg hadde skjønt hva som skulle til (det hadde jeg ikke) og lovte at jeg skulle forbedre meg. Men nei. Han var skikkelig kald. Han så ikke på meg. Det gjorde han forsåvidt ikke på lenge... Jeg var knust! Hadde ALDRI trodd at det faktisk skulle bli slutt mellom oss. Vi hadde et ganske turbulent forhold, og jeg var ikke lykkelig i forholdet. Vi hadde dramatiske krangler og vi «gjorde det slutt» flere ganger.Innimellom hadde vi det superfantastisk, men så hadde vi det også superdårlig andre ganger. Jeg hadde uansett aldri klart å gå. Enten var jeg svak ellers så elsket jeg han for høyt. 🤷♀️ Til tross for dette ble jeg altså sjokkert over det hele. Naturlig nok. Måten han reagerte på (med sinne og kjefting, når det var han som hadde gjort noe galt) var utrolig brutal synes jeg. Jeg var deprimert i noen måneder, men så begynte jeg sakte, men sikkert å innse at det gikk bra. Jeg oppdaget at jeg klarte meg alene, uten han. Jeg begynte å føle meg lykkelig, sterkere. Og så at dette var meningen. Jeg vokste på dette. Det var livserfaring. Jeg hadde aldri blitt knust/hatt en ordentlig kjærlighetssorg. Han var min første ordentlige kjæreste, og den første og eneste jeg hadde elsket. Ja, det var vel egentlig historien om hvordan jeg ble dumpet av «the love of my life» Selv om jeg er ferdig med det for lenge siden, har tilgitt, gått videre og er superlykkelig, kjenner jeg fortsatt at jeg synes det er en trist historie, og kan lett huske følelsene jeg hadde back then. Det stikker fortsatt litt i hjertet, 11 år senere. 😢 Anonymkode: ffd55...7b8 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han var jævlig mot meg i månedsvis. Skyldte på meg. Jeg prøvde til ingen nytte å bli god nok. Så var det nok. Jeg greide ikke mer. Spurte hva som var galt. Jo, da elsket han meg ikke lenger, så han ville skilles. Viste seg i ettertid at da jæveloppførselen begynte, så var han utro. Anonymkode: f4fb1...883 Kjenner meg igjen på en prikk! Anonymkode: ffd55...7b8
Saschi Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 PM75 skrev (6 timer siden): Mangler han empati? Det er jo en helt vanvittig stygg ting å gjøre! TAKK! Tenkte det samme men har møtt en helt fantastisk mann som behandler meg på en fin måte, så han er bare et minne for meg nå 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #19 Skrevet 15. februar 2021 Etter 6 år ble jeg dumpa på sms.... 😯 Anonymkode: 1d45c...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #20 Skrevet 15. februar 2021 Aldri blitt dumpet, men dumpet eksen på melding etter 1 år - han var skummelt og hadde sinneprøblemer da, så turte ikke møte han, han hadde sikkert slått eller noe i den duren (han slo eksen sin når de krangla) Anonymkode: 3ec8d...ef0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå