Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
7 uker siden fødsel og renselsen er så vidt over. Nå har jeg begynt å blø igjen, noe som ligner veldig på mensen både i farge, lukt og mengde. Har også pittelitt mensensmerter.
Kan dette være mensen?! 
Blir redd for at det er noe annet.. 

Jeg fullammer og det bør vel bremse eggløsning?

Etter forrige fødsel ble jeg gravid igjen uten at mensen dukket opp, og da gikk det over et år uten! Så dette syns jeh er veldig merkelig. 

Prøvde å ringe legen nå men de hadde stengt kl 14 for telefoner. 
Noen som har erfaring med å få mensen tilbake så tidlig? 

Anonymkode: f1940...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hei. 
7 uker siden fødsel og renselsen er så vidt over. Nå har jeg begynt å blø igjen, noe som ligner veldig på mensen både i farge, lukt og mengde. Har også pittelitt mensensmerter.
Kan dette være mensen?! 
Blir redd for at det er noe annet.. 

Jeg fullammer og det bør vel bremse eggløsning?

Etter forrige fødsel ble jeg gravid igjen uten at mensen dukket opp, og da gikk det over et år uten! Så dette syns jeh er veldig merkelig. 

Prøvde å ringe legen nå men de hadde stengt kl 14 for telefoner. 
Noen som har erfaring med å få mensen tilbake så tidlig? 

Anonymkode: f1940...2d5

Min mor er født i januar, og fikk en bror desember samme år. Mormor fullammet mamma, men allikevel kom lillebroren i desember. 

Ville sett an hvor lenge blødningen varte, og om den kommer igjen som en mensen nr 2. Kan godt hende det er mensen. 

Jeg fikk igjen mensen når jenta mi bar 7 mnd etter å slutte på minipillen. Aner ikke hvor tidlig den hadde kommet "av seg selv" om jeg ikke hadde brukt prevensjon. 

Anonymkode: 6cf44...fe7

Skrevet

Jeg har en venninne som fikk mensen så tidlig. Eller, hun fikk ikke mensen og ble heller gravid. Så teoretisk sett kan det være mensen selv om du fullammer. Hvis du ikke har noen smerter og mengden tilsvarer mens så hadde jeg nok ventet og sett om det fortsatte å oppføre seg som mensen, men om det blir større blødning eller mer smerter hadde jeg kontaktet lege/legevakt heller snarere. 

Anonymkode: b411f...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...