AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Min mor er både nyskjerrig og vil gjerne vite alt. Hennes barnebarn er over 20 år og sliter psykisk.. hun har ikke fått visst alt, og det irriterer henne da hun mener psykisk helse skal være åpenhet om. jeg fortalte henne litt om hvordan det står til, dette var tema som ikke hun tålte, og hun ble dårlig. Så kjefter hun ut meg, og det er min feil at hun føler seg dårlig.. hadde ikke jeg fortalt det hadde ikke hun fått vondt i magen. poenget er : situasjonen om hennes barnebarn gjorde henne dårlig, men hun la skylden på meg.. hadde ikke jeg fortalt... og slik er det.. alt er andres feil. det er hun som ikke takler realiteten, åpenhet om psykisk helse er et flott ord i hennes øyne, men en kan ikke velge hva en vil høre eller ei. Vil hun vite må hun tåle å høre flere som opplever mødre slik? det er mitt tantebarn det gjelder Anonymkode: 188b0...094
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Selv om hun legger skylden på deg, trenger du ikke å ta i mot skylden. Bare avvis skylden og si at hvis hun ikke tåler sannheten, så må hun ikke spørre. Anonymkode: a7d5d...e73 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Nå er det vel strengt tatt hun med den psykiske helsen som selv skal velge hvor åpen hun ønsker å være. Din mor skal bare holde stilt. Det er ikke din skyld, be henne om å passe sine egne saker. Anonymkode: d3195...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Selv om hun legger skylden på deg, trenger du ikke å ta i mot skylden. Bare avvis skylden og si at hvis hun ikke tåler sannheten, så må hun ikke spørre. Anonymkode: a7d5d...e73 Det er nettopp dette.. hun blir fornermet om hun ikke får vite alt.. og hun skal gjerne blande seg inn, og ta æren for ting. hadde det ikke vært for meg... Anonymkode: 188b0...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå