Østkantgutt1913 Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Ene exen jeg var sammen med lenge likte ofte å se litt på at jeg sleika hu, det gjorde henne opphissa. Jeg likte at hun en gang I blant så litt opp på meg mens hun sleika kukhodet og sugde, litt opphissende syntes jeg.. Flere som liker dette..? Endret 30. januar 2021 av lsklars
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2021 Da bytta jeg tråd tittel, og tråden åpnet.. Noen med lignende erfaring..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Jeg synes det er kleint med øyekontakt Anonymkode: 0fe3e...272 1
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er kleint med øyekontakt Anonymkode: 0fe3e...272 Tja, hvis det er for lenge og for mye er jeg enig.. Dette over er bare litt , og da er det litt opphissende. Jeg ble litt småpaff når jeg merka exen så litt på at jeg sleika hu, men hun sa det gjorde henne kåt , så greit nok
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Øyekontakt er sexy. Hvorfor er det rart at hun ser på deg?
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2021 CorvusCorax skrev (7 minutter siden): Øyekontakt er sexy. Hvorfor er det rart at hun ser på deg? Vet ikke.. Tenkte aldri over sånt før jeg så det den gangen, og hun nevnte som sagt at hun ble kåt av det.. Ganske opphissende å se jenter sleike og kose med kølla , men ikke hele tiden, nyter best med øynene igjen
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Jeg synes det er dritsexy med øyekontakt, både når vi knuller og innimellom når jeg suger han. Dog ikke for mye. K46 Anonymkode: e94a5...c1f 1
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Vet ikke.. Tenkte aldri over sånt før jeg så det den gangen, og hun nevnte som sagt at hun ble kåt av det.. Ganske opphissende å se jenter sleike og kose med kølla , men ikke hele tiden, nyter best med øynene igjen Hvorfor har du øynene igjen? Tenker du at det er noen andre som tilfredsstiller deg?
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Hvorfor har du øynene igjen? Tenker du at det er noen andre som tilfredsstiller deg? Tja.. Alt til sin tid egentlig.. Litt er bra, for mye litt kleint Men vi liker dog alle litt forskjellig, bra det
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Har erfart begge deler. Hun ene ville ha lyset på under sex, slik at vi kunne se hverandre. Og på hverandre. Hun ble spesielt kåt av ansiktet mitt når orgasmen kom. Dette gjorde at hun ville ha mye sex. Den neste måtte alltid ha det bekmørkt, og gjerne med dyne over seg. Hun var ikke like hypp på sex som meg. Begge to var fantastiske pene, og det er ingen gode grunner til verken eller. Men jeg skal si at jeg foretrekker selv hun første. Det ga meg mere. Det ga oss mere. Å se på at andre tilfredsstiller en. Se ansiktsuttrykket, se øynene, se lydene og føle vibrasjonen. Dette forsvinner i mørket, og man blir litt "ukjente" for hverandre. Anonymkode: facfb...2ab
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 lsklars skrev (2 minutter siden): Tja.. Alt til sin tid egentlig.. Litt er bra, for mye litt kleint Men vi liker dog alle litt forskjellig, bra det Du liker andre mennesker litt forskjellig? Ja, det er vel normalt? Men synd dem ikke er sexy nok slik at du må fantasere om noen andre. 1
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2021 CorvusCorax skrev (12 minutter siden): Du liker andre mennesker litt forskjellig? Ja, det er vel normalt? Men synd dem ikke er sexy nok slik at du må fantasere om noen andre. Kutt ut hersketeknikken din nå.. 2
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har erfart begge deler. Hun ene ville ha lyset på under sex, slik at vi kunne se hverandre. Og på hverandre. Hun ble spesielt kåt av ansiktet mitt når orgasmen kom. Dette gjorde at hun ville ha mye sex. Den neste måtte alltid ha det bekmørkt, og gjerne med dyne over seg. Hun var ikke like hypp på sex som meg. Begge to var fantastiske pene, og det er ingen gode grunner til verken eller. Men jeg skal si at jeg foretrekker selv hun første. Det ga meg mere. Det ga oss mere. Å se på at andre tilfredsstiller en. Se ansiktsuttrykket, se øynene, se lydene og føle vibrasjonen. Dette forsvinner i mørket, og man blir litt "ukjente" for hverandre. Anonymkode: facfb...2ab Lyset av har jeg aldri skjønt.. Behøver ikke være flomlys akkurat, men litt dus belysning er ålereit syntes jeg.. 1
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 lsklars skrev (5 minutter siden): Kutt ut hersketeknikken din nå.. Hersketeknikken? 🤷♀️ Tror du må lese det jeg skrev engang til. Jeg skrev det er synd du må tenke noen andre - og det er min mening, det er ingen hersketeknikk.
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #15 Skrevet 30. januar 2021 CorvusCorax skrev (8 minutter siden): Hersketeknikken? 🤷♀️ Tror du må lese det jeg skrev engang til. Jeg skrev det er synd du må tenke noen andre - og det er min mening, det er ingen hersketeknikk. Deg om det.. Gå videre nå..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 lsklars skrev (13 minutter siden): Lyset av har jeg aldri skjønt.. Behøver ikke være flomlys akkurat, men litt dus belysning er ålereit syntes jeg.. Fordi mange kvinner er usikre på kroppene sine og vil ikke bli sett på. Tror nok at om du havna i senga med ei dame som ikke hadde pen kropp så hadde du skrudd av lyset. Anonymkode: 0467b...dbb 1
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Deg om det.. Gå videre nå.. Meg om hva da? Jeg spør deg om hvorfor du lukker øynene - og om det er for å fantasere om noen andre. Du svarer ja på det. Jeg skriver det er synd. Hva er problemet? 🙈 Best å gå videre ja... for jeg klarer ikke henge med på hva som er problemet ditt med kommentaren min. 1
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi mange kvinner er usikre på kroppene sine og vil ikke bli sett på. Tror nok at om du havna i senga med ei dame som ikke hadde pen kropp så hadde du skrudd av lyset. Anonymkode: 0467b...dbb Men han lukker jo øynene, så det spiller jo ingen rolle.
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 30. januar 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Men han lukker jo øynene, så det spiller jo ingen rolle. Slutt å spam tråden
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Liker øyekontakt under sex men ikke under oralsex. Anonymkode: 238f0...b34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå