Gå til innhold

Robinhood i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest questioner
Skrevet

Vil gjerne kjøpe doge men Robinhood og Coinbase har vi ikke tilgang til i Norge?! Noen alternativer vi har? Noen uten minste gebyrer ell lignende? Tusen takk :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest questioner
Skrevet

Nevermind coinbase funker! :) 

Skrevet

Ja, men coinbase er helt koko i dag! Folk er forbanna fordi folk ikke får ut pengene sine. Både Robbinhood og coinbase er under ganske hardt vær akkurat nå!

Anonymkode: f54cf...cb7

Skrevet
questioner skrev (6 timer siden):

Vil gjerne kjøpe doge 

Offtopic men hvorfor vil du kjøpe "doge", og ikke minst hvorfor nå ?

Hvorfor ville du ikke kjøpe doge f.eks for 1 måned siden, eller 1 år siden? Hvorfor nå

Problemet med å begynne med pyramidespill sent i spillet, er at du blir brukt av de som kom inn tidligere som bruker deg for å  cashe ut. De hyper opp for å skaffe oppmerksomhet for å lokke sånne som deg inn mens de selger selv på topp.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid_scheme

Og med mindre pyramiden fortsetter å vokse etter at du kommer inn  (noe som ikke går på sikt) vil pyramiden kollapse, og noen vil da sitte med skjegget i postkassa eller hva nå enn uttrykket er

Jeg vil ikke anbefale noen å drive med pyramidespill, men dersom du vil, bør du være veldig tidlig ute og mangle etikk og moral.

Anonymkode: bef1b...d50

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjøp dogecoin. Jeg har vært i krypto i mange år, jeg har erfaring. Dette er pump and dump, og de som brenner seg er alltid individer som deg selv som håper å tjene raske penger. Det fungerer sjeldent. Dogecoin er verdiløs og det er noen som pumper den nå for å tjene på den og lokke andre til å kjøpe. Lokke individer som deg selv. 

Om du vil invistere, finn en kryptovaluta som kan brukes til noe, eller gjør research på fond og aksjer. 

Anonymkode: 8da9e...3fd

• Liker 2
Gjest questioner
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke kjøp dogecoin. Jeg har vært i krypto i mange år, jeg har erfaring. Dette er pump and dump, og de som brenner seg er alltid individer som deg selv som håper å tjene raske penger. Det fungerer sjeldent. Dogecoin er verdiløs og det er noen som pumper den nå for å tjene på den og lokke andre til å kjøpe. Lokke individer som deg selv. 

Om du vil invistere, finn en kryptovaluta som kan brukes til noe, eller gjør research på fond og aksjer. 

Anonymkode: 8da9e...3fd

Mistet 1k de siste to dagene. Robinhood er en stor brokerage, blokkerte folk fra å kjøpe, så det fikk prisene til å krasje 🙄

Skrevet

Doge er noe meme søppel jeg aldri ville investert i, hele greia er jo basert på meme som er dødt nå.

Crypto kan sammenlignes med gull. Den tjener ikke penger, den står der. Det er kun verdt det folk vil kjøpe den for (evt din kinesiske megler) og har ikke rot til noe virkelige verdier

Robinhood tar ikke kurtasje, men til gjengjeld så selger de handlende dine til tredjepart firma på wall street som kan se handlene og handle før deg. Dette har bla Bloomberg rapportert, og bøter ble betalt. Dem kræsjet også en hel dag dem viktigste dagen i fjor.

Du kan handle med hva som helst som lar deg bli kunde, men merk:

* Aksjer registreres på firma

* Firma låner det ut til shortere for å tjene penger

* All gevinst realiseres med en gang, må skattes av.

Anonymkode: 06732...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...