AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg og mannen har sett masse av filmene som er der for flere år siden. Føler vi har sett det som er verdt å se, med enel unntak sikkert.(så f.eks. Silkwood med Meryl Streep nylig, aldri hørt om den før, og etterpå lurte jeg på hvordan det er mulig at jeg ikke ha sett den tidligere. God film!) Bortsett fra filmer gitt ut de siste få årene, der er vi ikke helt oppdaterte. Så vi blir alltid sittende og scrolle i evigheter før vi setter på en som virker grei. Med varierende hell.. Jeg likte filmen med Zac Efron som Ted Bundy veldig godt! Liker Investigation discovery og true crime godt. Triple frontier med Ben Affleck var ikke så verst. No good deed var grei, den type filmer er typisk oss. Vi så Unhinged nylig, det er også typisk film som vi liker. A simple favor, Double jeopardy, The call er eksempler på filmer jeg liker. Mannen liker biler, krig, action. Begge liker komedier og horror. Jeg liker dokumentarer, thrillere, drama. Begge er egentlig litt altetende, men vi liker ikke fantasy/eventyr. Vi foretrekker filmer som varer i maks 1time og 40 min. Styrer unna 2-2,5timer + hvis de ikke virker veldig interessante. The fourth kind med Milla Jovovich, Radio flyer med Elija Wood, A home of our own og Dolores Claiborn med Cathy Bates er noen av mine favoritter! Tips basert på dette? Anonymkode: 03cf5...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. januar 2021 #2 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg anbefaler sterkt filmen Innocent Moves. Meget bra! Small Town Crime, vittig film. Litt Tarantino over denne. Bad Day for the Cut var også veldig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Del Skrevet 31. januar 2021 DeLorean skrev (På 30.1.2021 den 0.17): Jeg anbefaler sterkt filmen Innocent Moves. Meget bra! Small Town Crime, vittig film. Litt Tarantino over denne. Bad Day for the Cut var også veldig kul. Takk for tips! Har sett et par trailere nå, virker lovende.😊 Anonymkode: 03cf5...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Del Skrevet 31. januar 2021 The vvitch! Ja skrives v v itch. Anonymkode: b6fc9...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Del Skrevet 31. januar 2021 Outside in, drama på Netflix. OK film Anonymkode: 9903e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå