Gå til innhold

Gardinstang til vindu/skyvedør som er 3m 85cm

Cecilie82

Anbefalte innlegg

Har en større skyvedør ut mot balkongen hvor  jeg vil henge opp lameller eller gardin etc. Fi nner ikke lange nok gardinstenger. Noen som vet hvor det kan fåes kjøpt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cecilie82 skrev (1 minutt siden):

Har en større skyvedør ut mot balkongen hvor  jeg vil henge opp lameller eller gardin etc. Fi nner ikke lange nok gardinstenger. Noen som vet hvor det kan fåes kjøpt?  

Det enkleste er vel å sette sammen flere kortere. Bare sett på annenhver del med liten og stor diameter. 

Anonymkode: 453a9...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det enkleste er vel å sette sammen flere kortere. Bare sett på annenhver del med liten og stor diameter. 

Anonymkode: 453a9...f9d

Det kan jo gå. 

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe som jeg kjøpte på kid, er flere som er skjøtet etter hverandre. Er over 4 store sammenhengende vinduer hos meg så er totalt over 5 meter!

Anonymkode: de7a8...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har noe som jeg kjøpte på kid, er flere som er skjøtet etter hverandre. Er over 4 store sammenhengende vinduer hos meg så er totalt over 5 meter!

Anonymkode: de7a8...de0

E det teleskopstenger/justerbare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert gardinskinne? Jeg synes det blir bedre på så lange strekk, siden du ellers må ha flere fester. Det er fint å kunne trekke gardinene helt vekk fra vinduet, uten at en gardin er fanget på midten.

Det finnes nå ganske fine gardinskinner som ser ut som stenger, eller du kan feste dem i taket med en list som skjuler skinnen.

Anonymkode: c0bc4...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du vurdert gardinskinne? Jeg synes det blir bedre på så lange strekk, siden du ellers må ha flere fester. Det er fint å kunne trekke gardinene helt vekk fra vinduet, uten at en gardin er fanget på midten.

Det finnes nå ganske fine gardinskinner som ser ut som stenger, eller du kan feste dem i taket med en list som skjuler skinnen.

Såvidt jeg så var gardinskinne bare til gardin? Vurderer lameller også. Her er skyvedøren min

AA417656-2033-49E7-9C5D-9B421F362FD3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (13 minutter siden):

Såvidt jeg så var gardinskinne bare til gardin? Vurderer lameller også. Her er skyvedøren min

AA417656-2033-49E7-9C5D-9B421F362FD3.jpeg

Lameller trenger vel en lamellskinne?

Til ditt vindu/skyvedør ville jeg helt klart valgt skinner i taket. Det vil gi mest romfølelse og være mer elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Lameller trenger vel en lamellskinne?

Til ditt vindu/skyvedør ville jeg helt klart valgt skinner i taket. Det vil gi mest romfølelse og være mer elegant.

Er betongtak, kan bli litt styr å feste? Noen son vet om en kan bruke flere lengder der? Står mellom gardin og lameller sålangt

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...