Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det som og trykke på en knapp, jeg er kvalm, svimmel og så sliten plutselig. 

Siste dagene vært i et veldig følelsesland, like raskt opp som nede igjen. 

Ellers ikke noe andre "symtomer" 

Kan dette være tegn? 

Anonymkode: 77f14...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er for tidlig. Et evnt. befruktet egg har knapt rukket å feste seg. Symptomer kommer ikke før hcg er i gang med større produksjon.

Skrevet
Amatariel skrev (4 minutter siden):

Nei, det er for tidlig. Et evnt. befruktet egg har knapt rukket å feste seg. Symptomer kommer ikke før hcg er i gang med større produksjon.

Nei er det jeg regner med, har aldri kjent symptom så tidlig før, ikke før lenge etter positiv test. 

Om jeg ikke er lengere kommet en jeg tror, har blitt gravid ved kjærkomment uhell, før fruktbarhetsvinduet før, så kanskje jeg har EL tidligere en hva appen viser? 

Anonymkode: 77f14...b1e

Skrevet

Kroppen gjør rare ting, og jo mer man tenker på det jo mer 'kjenner' man det. Jeg har blitt gravid syv ganger og alle gangene har jeg blitt svært overrasket fordi PMS har gjort seg gjeldene. Men de er veldig like da.

Om du tror du er en del dager lenger enn appen viser, så kan du ta en g-test og sjekke.

Skrevet

Det er ingen forskning som støtter opp under påstandene om symptomer så tidlig som 8 dpo. Eller 10 dpo. Selv 14 dpo er for tidlig. Eggløsningen i seg selv gir symptomer som ligner på både mens og svangerskap, selv 1 uke eller mer etter eggløsning, og forveksles ofte. 

Anonymkode: a6f5f...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...