AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Var på intervju på tirsdag og fikk beskjed at det var mange søkere og at de skulle kjøre annen gangs intervju med de aktuelle. Har aldri vært med i en prosess med 2 runder. Hvor lang tid pleier det å gå mellom? Får de som ikke er aktuelle beskjed eller ventes det vanligsvis med å gi beskjed til de har ansatt noen? Anonymkode: a3216...1ba
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Etter min erfaring er gjerne andregangsintervjuene påfølgende uke eller to uker etter. Privat sektor. Anonymkode: 3bed8...817
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Vært på to 1.gangsintervju i det siste og begge gangene har jeg fått beskjed påfølgende uke om jeg er videre eller ikke. På den ene tok det bare 2 dager til jeg fikk vite. Privat sektor. Men som du sier: er det veldig mange søkere, kan det vel ta lengre tid også. Jeg har spurt på sluttet av hvert intervju når jeg kan forvente en tilbakemelding. Kan være greit å spørre om, så vet du hvordan prosessen er videre Anonymkode: 25145...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå