Gå til innhold

Kan vaginal orgasme gjøre vondt for penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer, for har aldri kommet vaginalt med noen tidligere. Men når jeg onanerer (en sjelden gang med dildo), merker jeg denne spretter ut når jeg kommer, og kjenner med en finger at jeg blir fryktelig trang (sikkert av oppsvulming kombinert med muskelsammentrekninger) som vedvarer lenge etterpå. 
Om jeg hadde hatt noens penis der må den enten ha blitt skvisa ut, eller det hadde gjort vondt vel??! 

Forresten, ingen jomfruelig fjortis her, men voksen dame på snart 40🙈 

Og ikke be meg teste med noen, sliter virkelig med å komme sammen med partner. Men jobber med saken😉 

Anonymkode: 37b7a...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har tenner inni der, så kommer det ikke til å gjøre vondt. Tvert i mot vil det gi en ekstra boost å kjenne at du kommer.  Du skal ikke bare presse ut en penis, men x kilo mann, som også har muligheten til å gjøre en ekstra innsats for å holde seg fast i deg.  Eksen min brukte å ta ekstra godt tak i rumpa mi, for å signalisere at jeg måtte holde meg dypt inn i henne, og gjerne stramme litt i mot. 

Anonymkode: c59e6...d0a

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvis jeg går inn for å stramme pc-muskelen, så blir det rimelig trangt inni der og han liker det. Men, jeg ... ehm ... har gitt ham blåmerke. (Kort referat) 🤭

• Liker 2
Skrevet

Ja, man kan kjenne seg mør av og til. Hvis hun presser hardt må en være litt fokusert så ikke penis får seg en smell på vei inn. 

Det er forresten ganske deilig å være inni mens hun trener med PC-muskelen. Kjenne når hun strammer rundt penishodet helt inne i bånn, det er digg. Vi bruker det av og til som oppvarming. 

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer, for har aldri kommet vaginalt med noen tidligere. Men når jeg onanerer (en sjelden gang med dildo), merker jeg denne spretter ut når jeg kommer, og kjenner med en finger at jeg blir fryktelig trang (sikkert av oppsvulming kombinert med muskelsammentrekninger) som vedvarer lenge etterpå. 
Om jeg hadde hatt noens penis der må den enten ha blitt skvisa ut, eller det hadde gjort vondt vel??! 

Forresten, ingen jomfruelig fjortis her, men voksen dame på snart 40🙈 

Og ikke be meg teste med noen, sliter virkelig med å komme sammen med partner. Men jobber med saken😉 

Anonymkode: 37b7a...61a

Tror det skal være levelig! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...