Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet litt over 07 idag for å tisse. I det jeg setter meg ned på skåla får jeg et enormt press i korsryggen, som gjør at det føles ut som beina mine ble lammet. 

Siden da har det kommet uregelmessig med noe varierende smerte. Jeg har tatt en varm dusj og paracet uten at det har tatt det. 

Så nå sitter jeg her, og tenker.. Er det åpningsrier!? :nigo:

Jeg har ikke hatt noe blødning eller vannavgang. Tatt tiden på riene(?) og de er maks 50 sekunder lange, og kommer som sagt uregelmessig. 

Det er hvertfall sykt vondt, ubehagelig og gjør meg ordentlig kvalm! 

Anonymkode: caefc...3e7

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du bør tenkte på å pakke fødebaggen din ;) . Er ikke godt å si om babyen kommer i løpet av dagen eller i morgen. Spis, drikk og hvil godt nå som du har litt pauser i mellom. Lykke til!

Anonymkode: ccbac...340

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som du bør tenkte på å pakke fødebaggen din ;) . Er ikke godt å si om babyen kommer i løpet av dagen eller i morgen. Spis, drikk og hvil godt nå som du har litt pauser i mellom. Lykke til!

Anonymkode: ccbac...340

Åååå, så gøy!! Akkurat slikt svar jeg håpet på :nigo:

Da skal jeg bare forsette å ligge på sofaen og få samboer til å klemme korsryggen i stykker!

Tusen takk, jeg håper baby kommer veldig, veldig snart! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åååå, så gøy!! Akkurat slikt svar jeg håpet på :nigo:

Da skal jeg bare forsette å ligge på sofaen og få samboer til å klemme korsryggen i stykker!

Tusen takk, jeg håper baby kommer veldig, veldig snart! 

Hvordan går det?😄 Kan jo ringe føden for råd også?☺️ Høres ut som begynnelsen på noe!

Anonymkode: 57a1a...7d5

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som åpningsrier, ja. Lykke til! 

Anonymkode: 3491d...47d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan går det?😄 Kan jo ringe føden for råd også?☺️ Høres ut som begynnelsen på noe!

Anonymkode: 57a1a...7d5

Fremdeles uregelmessige, men nå er det helt forferdelig vonde. Blitt veldig løs i magen, så har vært på do fire ganger idag, og tisser i ett sett.. Men ingen vannavgang eller blod. :huh:

Samboer er super stressa her hjemme og mener vi burde vært på sykehuset for flere timer siden stakkar. :fnise::hjerte:

Om det blir mye vondere nå må jeg ringe føden bare for råd angående smertene. Helt tydelig at jeg ikke er i aktiv fødsel enda, men de takene her er fryktelig slitsomme..! 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Høres ut som åpningsrier, ja. Lykke til! 

Anonymkode: 3491d...47d

Tusen takk!! 

• Liker 1
Skrevet

Sykt spennende! Du får bare fortsette å ta tiden og hvis de begynner å bli virkelig smertefulle (sånn vanskelig å holde seg til hektene) eller regelmessige så må du i hvert fall ringe. Men det skader aldri å ringe og høre uansett. Lykke til, dette klarer du :)

• Liker 1
Skrevet

Ble det fødsel? :) 

Anonymkode: e7859...f7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ble det fødsel? :) 

Anonymkode: e7859...f7b

Det ble fødsel 13 timer etter første rie. :hjerter_rundt:

Baby er perfekt og jeg ligger nesten et døgn etter å tenker på hvor kul kroppen vår er!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...