AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Blir så irritert på enkelte av foreldrene i klassen til barnet mitt. Det føles i blant som forskjellsbehandling, hvor flere kan være enige i en sak og så får denne forelderen viljen sin selv om h*n står relativt alene i meningen sin. Vi bor i bygd, og i det lille samfunnet her blir det fort sånn at flere elever i klassen er søskenbarn, lærer kan være søsken med en forelder i klassen, moren til den og den ungen er gift med lensmann og selvfølgelig skal hun få slippe det og det for alle vet hvor travelt det er hjemme hos de osv. Jeg føler at vi som er innflyttere ikke har så mye vi skulle sagt og at de andre på en måte har litt veto. Har gitt litt opp og jatter med for man blir jo ikke hørt likevel. Er det slik overalt eller er dette typisk bygda? Anonymkode: c412e...8e8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir så irritert på enkelte av foreldrene i klassen til barnet mitt. Det føles i blant som forskjellsbehandling, hvor flere kan være enige i en sak og så får denne forelderen viljen sin selv om h*n står relativt alene i meningen sin. Vi bor i bygd, og i det lille samfunnet her blir det fort sånn at flere elever i klassen er søskenbarn, lærer kan være søsken med en forelder i klassen, moren til den og den ungen er gift med lensmann og selvfølgelig skal hun få slippe det og det for alle vet hvor travelt det er hjemme hos de osv. Jeg føler at vi som er innflyttere ikke har så mye vi skulle sagt og at de andre på en måte har litt veto. Har gitt litt opp og jatter med for man blir jo ikke hørt likevel. Er det slik overalt eller er dette typisk bygda? Anonymkode: c412e...8e8 Overalt, tro meg. Noen bare er født sånn, de overkjører folk og får lov til det hele livet sitt. Vitner bare om dårlig oppdragelse og lav sosial kompetanse spør du meg. Anonymkode: 9510d...55f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå