AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Jeg lurer på om noen kan anbefale en mattende solkrem til ansikt som ikke tørker ut huden? Tenker da å ha det som en slags daglig base under vanlig fuktighetskrem. Jeg sliter med pigmentflekker og hyperpigmentering, spesielt i ansiktet. Huden min er veldig blank, så om jeg bruker vanlig solkrem uten mattende effekt, ser det bare ut som jeg går rundt og glinser😔 Finnes det eventuelt en mattende solstift? Anonymkode: fc6d4...511
silkestrå Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Har du testet Cliniderms Light and Mattifying? Det er den eneste jeg bruker og jeg er svært godt fornøyd med denne: https://www.apotek1.no/produkter/cliniderm-ultralett-solkrem-for-ansikt-spf-25-50ml-845371p NB! Den finnes i faktor 50 også. Endret 1. februar 2021 av silkestrå Skrivefeil
mlifjeld Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Denne som de selger på de fleste apoteker er min Go To matt solkrem. Den er veldig bra og matt, og gir god base til foundation. Solkrem skal forresten alltid brukes som siste steg av hudpleie rutinen. Så ikke ta fuktighetskrem oppå solkremen. Da får du rar klissete (oljete) hud. Endret 1. februar 2021 av mlifjeld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå