Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært utro med partneren min, men det har vært nære på.
En gang da jeg satt i sofaen på et narspill så ble jeg lagt ann på. Dette skjer ikke så ofte så jeg fikk veldig lyst til å være utro. Men det var en person som fortalte meg at det var ulovlig siden jeg er gift. Jeg lot være, da jeg ikke ville risikere å komme i retten. Det ville vært for flaut.

En jeg kjenner som er notorisk utro fortalte meg at det ikke er ulovlig. Etter dette har jeg fått veldig lyst til å være utro da det virker spennende. Jeg har begynt å fantasere om utroskap når vi har sex.

Er det noen som har positive erfaringer med utroskap?

Er det noen som har tips for å unngå og bli avslørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ulovlig i Norge å være utro. Den eneste du må stå til rette for er kona di. Det er stor sjanse for at hun vil forlate deg om du er utro. Og hvis andre får vite om dette, så er det mange som vil ta hennes side etter bruddet, da veldig mange synes at de som er utro er umoralske og dermed dårlige mennesker. Men hun kan ikke melde deg til politiet.

Anonymkode: 355e0...e96

• Liker 4
Skrevet

Det er juridisk ikke ulovlig. Gitt det er mange ulike oppfatninger av hva som definerer utroskap, vil det være tilnærmet umulig å lovregulere det.

Det anses som avtalebrudd, så det danner utgangspunkt for skilsmisse, så i perspektivet ekteskap og juridiske betraktninger, har det en plass.

Det betyr at selv om det ikke vil straffes etter straffeloven, vil du kunne oppleve hardere og mer omfattende straffereaksjoner, litt avhengig i hvilken situasjon du lever.

Skrevet

Om du har så lyst å pule andre,hvorfor går du ikke fra konen din?

Anonymkode: 4515f...52f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om du har så lyst å pule andre,hvorfor går du ikke fra konen din?

Anonymkode: 4515f...52f

Hvem skal lage mat og gjøre husarbeide for han da? 🤔

• Liker 5
Skrevet

Jeg kommer ikke til å være utro, men tanken på det forbudte gjør det spennende.

Man behøver ikke handle på tanken og jeg leker ikke med ilden

Skrevet
Folkabernard skrev (15 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å være utro, men tanken på det forbudte gjør det spennende.

Man behøver ikke handle på tanken og jeg leker ikke med ilden

Men frister det like mye nå når du vet at det ikke er ulovlig?

Skrevet

Hei, hva med å foreslå et åpent ekteskap, eller invitere noen på trekant?

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke ulovlig, men veldig umoralsk. 

Skrevet

Det er veldig stygt gjort å planlegge å være utro. Du lurer en annen person, kanskje fler. 

Det er ikke juridisk ulovlig å være utro. Men om du ikke bruker kondom som beskyttelse kan du siktes for å utsette kona di for smitte. 

Hvis du får lyst til å være utro av å være på nachspiel, er det på tide å korke igjen flaska. 

Anonymkode: 9f67a...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...