AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Klitten min er liten og godt gjemt inni bollemusa mi. Er det vanskelig å slikke slike? Musa må liksom brettes ut før man kan begynne tungegymnastikken. Spør fordi jeg sjelden blir slikket, vet ikke om kjæresten min misliker det eller om det er vanskelig å finne frem🙈Noen med erfaring? Anonymkode: c0124...c1c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Den et oftest stor nok, og ja man må vrenge leppene for å få munn bestemt ned i musa for å suge den inn med vakum; så virvle med tunga mens klitten står opp inni munnen og vakumet sørger for at den blir enda større. nam Anonymkode: 7d9b7...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 En person som virkelig KAN slikke vil ikke ha problemer uansett hvordan anatomien din er der nede. Men, det er jo mange udugelige tungegymnaster der ute. Anonymkode: d28de...1e9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Rent praktisk er en større klitt lettere å "få tak på" og sånn sett lettere å slikke, men en liten inneholder like mange nerveender og går veldig fint an å slikke:) voksen mann Anonymkode: 82fff...bf6
Syngemann Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Kjæresten har verdens dårligste retningsans om han ikke finner frem. Det er enkelt å slikke en klitt som er slik du beskriver. Noen stillinger er letter å slikke i enn andre da, om det er det at han blir sliten i nakken som er problemet. Endret 29. januar 2021 av Syngemann
Hr. Aktiv Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klitten min er liten og godt gjemt inni bollemusa mi. Er det vanskelig å slikke slike? Musa må liksom brettes ut før man kan begynne tungegymnastikken. Spør fordi jeg sjelden blir slikket, vet ikke om kjæresten min misliker det eller om det er vanskelig å finne frem🙈Noen med erfaring? Anonymkode: c0124...c1c Ikke vanskelig å finne. Her skorter det mere på interessen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klitten min er liten og godt gjemt inni bollemusa mi. Er det vanskelig å slikke slike? Musa må liksom brettes ut før man kan begynne tungegymnastikken. Spør fordi jeg sjelden blir slikket, vet ikke om kjæresten min misliker det eller om det er vanskelig å finne frem🙈Noen med erfaring? Anonymkode: c0124...c1c Hater å bli sleika på denne måten. Blur umuddelbart overfølsom og hele nytelsen blir dårligere. Anonymkode: 226c7...f59
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hater å bli sleika på denne måten. Blur umuddelbart overfølsom og hele nytelsen blir dårligere. Eksen slikket jeg lett til orgasme, min nåværende partner er ikke så komfortabel med oral sex og henne klarer jeg ikke å slikke til orgasme. Gjør jo litt med selvtiliiten, når en tror en har svart belte i slikking. Som det tidligere har vært nevnt i utallige tråder, så kan det som funker på en være helt feil på en annen... voksen mann Anonymkode: 82fff...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Slapp av, vi bretter den bare fram, slikker og sutter litt på den slik at den blir større, så er vi i gang med kosestunden. Han du er sammen med er nok bare lat. Anonymkode: ade54...dad
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Eksen slikket jeg lett til orgasme, min nåværende partner er ikke så komfortabel med oral sex og henne klarer jeg ikke å slikke til orgasme. Gjør jo litt med selvtiliiten, når en tror en har svart belte i slikking. Som det tidligere har vært nevnt i utallige tråder, så kan det som funker på en være helt feil på en annen... voksen mann Anonymkode: 82fff...bf6 Dere menn blir ofte overivrige. Når det kommer til penetrering vil jeg gjerne bli tatt hardt, men ved sleiking er lette og rolige bevegelser med tunga det aller beste. Klitoris er sinnsyk følsom, så å suge på den slik at det blir vakum blir nesten vondt. Går fra null til orgasme på 5 sekunder, men det er ingen god orgasme. Anonymkode: 226c7...f59 2
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Han elsker deg nok for den du er og ikke for bollemusa di håper jeg🤭 Man treffer nok riktig hvis man lytter til lyder, pluss at man kjenner på ereksjonen til klitten... Det er alltid smart å gi litt ekstra lyd når du føler ting er deilig da, håper du ikke bare ligger der og ikke gir en lyd? Det er jo deg han skal bli kjent med nedi der, så gjør du din jobb får du det som plommen i egget😉 Jeg har bedre kontroll med finger tuppen, men fordelen med slikkingen er jo å holde den konstant våt... Her har du et bilde du kan vise han, så kan du bare velge hvilke av dem du vil ha🙈 Endret 29. januar 2021 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dere menn blir ofte overivrige. Når det kommer til penetrering vil jeg gjerne bli tatt hardt, men ved sleiking er lette og rolige bevegelser med tunga det aller beste. Klitoris er sinnsyk følsom, så å suge på den slik at det blir vakum blir nesten vondt. Går fra null til orgasme på 5 sekunder, men det er ingen god orgasme. Anonymkode: 226c7...f59 Vi menn er forskjellige, og det er dere kvinner også. Anonymkode: ade54...dad
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2021 #13 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere menn blir ofte overivrige. Når det kommer til penetrering vil jeg gjerne bli tatt hardt, men ved sleiking er lette og rolige bevegelser med tunga det aller beste. Klitoris er sinnsyk følsom, så å suge på den slik at det blir vakum blir nesten vondt. Går fra null til orgasme på 5 sekunder, men det er ingen god orgasme. Anonymkode: 226c7...f59 Ikke noe rart du opplever det med menn, hvis du ikke gir "beskjed". Problemet ligger vel at de ikke skjønner hvofor ereksjonen din avtar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå