Frida Skrevet 29. januar 2021 #22 Skrevet 29. januar 2021 Har aldri rullert på noe som helst. Alle kjørler ser likedan ut, så tror nok det går bra.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #23 Skrevet 29. januar 2021 Vurderer å rullere på middagstallerkner og skåler, for ser at det blir flere hakk idem som brukes mest. Men samtidig er det billig servise fra IKEA, så vet ikke om jeg gidder. Anonymkode: 382e4...ae3
Gjest Føsleguri Skrevet 29. januar 2021 #24 Skrevet 29. januar 2021 Jeg har 8 middagstallerkener og noen ganger bruker jeg alle før jeg setter i gang oppvaskmaskinen, så da blir de sikkert rullert. Glass blir det nesten alltid tomt for før jeg vasker, så de blir også rullert.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #26 Skrevet 29. januar 2021 Jeg gjør det der det er lettvint. Jeg synes ikke det er viktig, jeg bare gjør det likevel når det passer. Jeg har noen skåler, dessertfat og kopper jeg bare har 2-3 stk. av og som står i hver sin stabel. Da pleier jeg å sette de rene nederst. Samme med noen små fat i tefatstørrelse og med katteskålene. Hadde jeg ikke gjort det, hadde bare det øverste blitt brukt. Fatene mine er for tunge til at jeg gidder/klarer å løfte alle på en gang, så der setter jeg de rene øverst. Samme med andre store/tunge ting. De fleste fatene mine er fra Le Creuset el.l. i forskjellige farger. De blir litt rullert likevel - jeg setter de gule/grønne øverst om sommeren, de røde/lilla om vinteren. Turkis får alltid være med (og er det som er mest slitt). Stakkars oransj passer aldri (og ser fortsatt nytt ut). Glassene mine står for høyt og trangt, så der gidder jeg ikke. Jeg bruker nesten bare de to fremste, resten tror jeg ikke har vært ute av skapet på flere år. Jeg har forskjellige kopper til forskjellig bruk (hverdagskopp, lørdagskopp, tekopp, suppekopp, gjestekopp osv.), så de rullerer seg naturlig. Det forrige serviset mitt var noen fargerike keramikkgreier som lett får små skår og hakk. Der bruker jeg det øverste mest mulig, planen er at de mest ødelagte skal bli så ødelagte at jeg kan kaste dem og sitter igjen med bare fine. Anonymkode: 7b3c2...271
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #27 Skrevet 29. januar 2021 Nei. Har aldri tenkt tanken en gang. Anonymkode: de2bb...6c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #28 Skrevet 16. mai 2021 Jeg rullerer bestandig på alt som tas ut av oppvaskmaskinen, Kopper, bestikk, fat, kjeler etc.. Har kun møtt en person som ikke synes jeg er gal. Anonymkode: c3d19...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå