Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå innmari lei av alle papirlappene som ligger og flyter over alt og har begynt å vurdere en PDA. Er det verdt å kaste Filofaxen for en håndholdt pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan i så fall vurdere en QTek 9090, da har du telefon og PDA i ett. Jeg hadde en PDA før min Qtek (jeg har 2020, 9090 er nyere og bedre), og brukte den sjelden. Men når jeg har telefonfunksjon er det UTROLIG greit. Alle avtaler og kontakter synkroniseres med Outlook, og du kan også sette den opp til å synkronisere e-post hvis du vil. Jeg har min gamle lille Nokia med tvillingSIM liggende i skuffen til å ta med når jeg vil ha med en liten telefon, ellers er Qtek'en alltid med.

http://www.windowsmobile.no/mod-htmlpages-...ay-pid-11.phtml

(Den har tastatur som du trekker ut, så den er ikke fullt så stor som den ser ut som på bildet.)

Catzy

Skrevet

Den så jo unektelig kjekk ut, men er ikke tastaturet litt knotete? (Tastene så litt små ut, men det er kanskje bare på bildet)

Vet du ca pris?

Skrevet

Tastaturet er greit nok for min mann. Han har problemer med f.eks. de små Nokia-telefonene, med Qtek-tastaturet er passe til hans tomler. :)

Du kan se mer på Idedata sin side. De har den med og uten forskjellige telefonabbonementer.

Og det er foresten MER knotete å skrive med stylus (sånn penne-ting) på tastatur på skjermen, enn det er å skrive med to hender på tastaturet. Det skal komme en versjon etterhvert som er lettere å håndtere med kun en hånd, men jeg vet ikke når den kommer.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...