AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Jeg lurer på hvor mye det koster å få en elektriker til å henge opp en taklampe. Grunnet brannsikkerhet osv så har en selv ikke mulighet til å henge opp, ut fra det jeg har forstått. Finner heller ikke konkret pris for tjenesten på elektrikernettstedene. Anonymkode: 6227b...ebc
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Et raskt google-søk og du ville fått raskt svar Sitat Kan jeg henge opp mine egne lamper? I følge lovverket har du lov til å henge opp egne lamper, der du kopler lampen til strømnettet med en kontakt, eller i egne skrutilkoplinger (sukkerbit), som regel for taklamper. Du kan også legge lampettledning med kontakt i enden, evt. med bryter på kabelen på vegg eller forbryter. Dersom du ønsker faste lampepunkter, koplet til bryter, dimmer, eller annen lysregulering, monterer vi gjerne slike. Det kan også være halogen spotlight eller downlight. Kilde: https://www.roaelektriske.no/sporsmal-og-svar/ Anonymkode: 8e805...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå