AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Vi skal ha et kirkebryllup med påfølgende fest i et selskapslokale som ligger noen hundre meter unna kirken. Jeg og min forlover overnatter på et hotell som ligger i samme område natten opp mot bryllupsdagen. Selv om det er kort vei mellom hotell, kirke og lokale er det uaktuelt å gå til fots for meg. Det er midt i byen og jeg er redd kjolen som har langt slep vil bli skadet. Jeg ønsker ikke masse oppmerksomhet fra tilfeldige folk. Samboer mener vi kan leie limousin til å hente meg og deretter kjøre oss fra kirken til lokalet. Men i tidsrommet etter vielsen frem til festen skal vi også ta brudebilder. Jeg tenker derfor det vil bli dyrt å leie en sjåfør med bil på disse korte avstandene, og når det er mye venting imellom. Hvordan gjorde dere det med transport? Jeg har vurdert å spørre min tante som er avholdsperson som likevel ikke kommer til å drikke alkohol om hun kan tenke seg å hjelpe. Men hun er jo samtidig en av gjestene som skal være i kirken...Usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som vil komme med tips og fortelle hvordan dere ordnet med transport? Anonymkode: 67ede...12c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Nå har ikke jeg giftet meg, men har vokst opp med en bilentusiastisk far og mor, som har kjørt i flere brylluper med familien sin veteranbil for venner, bekjente og venner av venner, vet dette er ganske vanlig for mange som har litt finere biler eller veteran biler, de har ofte bryllupspynt for bil liggende også. Kanskje du kjenner noen som har en bil du kunne tenkt deg å bli kjørt i? Eller hør med noen av gjestene om de vet av noen. Anonymkode: ffd0f...75f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Min forlover kjørte meg til kirken i vår vanlige bil. Fra kirken til første foto-lokasjon kjørte en kollega i hennes bil, en åpen boble. Forloverne våre kom etter i vår bil. Fra foto til festen kjørte jeg, mannen min og forloverne våre vår vanlige bil. Den ble stående ved festlokalet til dagen etter. Anonymkode: 0493e...98b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Vi tok drosje. Anonymkode: e09d7...7fd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Vi tok bildene før vielsen, så dro sammen, både til fotografering og senere til vielse. Hadde lånt/leid bil, mannens forlover kjørte. Bestilte taxi når vi skulle fra vielsen til hotellet. Anonymkode: 885e8...915
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Hvem som helst av gjestene kan vel kjøre? Er vel ingen som skal drikke i kirka. Anonymkode: 7dfac...a10 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 20.00): Hvem som helst av gjestene kan vel kjøre? Er vel ingen som skal drikke i kirka. Anonymkode: 7dfac...a10 Sant det, men da må de la bilen stå igjen i byen når de skal hjem utpå kvelden/natten. Det tror jeg er mange som ikke vil. Vegrer meg derfor litt for å spørre. Anonymkode: 67ede...12c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sant det, men da må de la bilen stå igjen i byen når de skal hjem utpå kvelden/natten. Det tror jeg er mange som ikke vil. Vegrer meg derfor litt for å spørre. Anonymkode: 67ede...12c Ta med deres bil? Anonymkode: 2b611...f98
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ta med deres bil? Anonymkode: 2b611...f98 Vi er hver for oss kvelden før bryllupet så det går heller ikke. Nå er vi imidlertid i kontakt med en person som leier ut en klassisk bil til bryllupskjøring så regner med vi går for den løsningen. Koster noen tusen, men så slipper vi å plage gjestene med dette. Anonymkode: 67ede...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå