Gjest flørta Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 I disse dager har jeg begynt å flørte med en ganske så kjekk og hyggelig gutt på nettet. Lurer på om noen her inne har møtt kjærester på nett? hvor på nett traff du din kjære?
Gjest @nea Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Jupps, jeg og samboeren min møttes på IRC. Vi har nå vært sammen i 6 år Så det er mulig å møte drømmemannen på internett!
Gjest Ulykkelig Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Ja, jeg møtte drømmeprinsen på nett, for snart 2 år siden. Nå sitter jeg her og gråter. Har akkurat skrevet under på separasjonspapirene, og ryddet bort alle bilder og minner fra bryllupet. Det har vært en tøff prosess!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. august 2005 #4 Skrevet 15. august 2005 Nei. Aldri gjort det... foretrekker det virkelige liv jeg.
Gjest Splitter Pine Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Ja, jeg møtte drømmeprinsen på nett, for snart 2 år siden. Nå sitter jeg her og gråter. Har akkurat skrevet under på separasjonspapirene, og ryddet bort alle bilder og minner fra bryllupet. Det har vært en tøff prosess! ← På under 2 år så har dere klart å bli både gift og separert? Og jeg som har vært forlovet i snart to år....
Gjest 1111 Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 Jeg traff kjæresten min på nettet. Det var der vi snakket i omtrent en måned før vi bestemte oss for å møtes (bor i samme by) og etter det sa det klikk. Har nå vært sammen i 8 måneder.
Gjest Gjestis Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Jeg møtte drømmeprinsen min på Nettvenn i sommer. Han er helt vidunderlig...
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. august 2005 #8 Skrevet 16. august 2005 Jaaaa! Jeg møtte min i juni 2000. Nå har vi vært forlovet og samboer i 5 år.
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2005 #9 Skrevet 16. august 2005 Ja, venninna mi Hun traff en fra Canada
Gjest Ulykkelig Skrevet 16. august 2005 #10 Skrevet 16. august 2005 På under 2 år så har dere klart å bli både gift og separert? Og jeg som har vært forlovet i snart to år.... ← Jepp..... Og vi har en baby på 8 måneder også.... Det var den store kjærligheten for oss begge, men det gikk nok litt fort i svingene ser det ut som.
Gjest Splitter Pine Skrevet 16. august 2005 #11 Skrevet 16. august 2005 Jepp..... Og vi har en baby på 8 måneder også.... Det var den store kjærligheten for oss begge, men det gikk nok litt fort i svingene ser det ut som. ← Det nå jeg si ja! Ikke noe ille ment! En av våre beste vennen møtte ei fra tyskland for to år siden (via nett). Og de har giftet seg og akkurat blitt foreldre til to skjønne piker. Der var det kjærlighet ved første blikk tror jeg, så det er nok mulig.
Gjest Gitte Skrevet 16. august 2005 #13 Skrevet 16. august 2005 møtte også min på nett.. vært sammen i 2 år nå. Vi snakka sammen som venner, uten så mye som å flørte engang, i 3 år vi da.. og møttes bare fordi vi kjeda oss. så sa det pang gitt syns det er tåplig å skrive at man holder seg til det virkelige liv.. er jeg og min bedre halvdel mindre virkelige, er forholdet vårt mindre virkelig, fordi vi møttes på internett?
Hildegard Skrevet 16. august 2005 #15 Skrevet 16. august 2005 Ja, vi har vært sammen litt over 1.5 år, skal gifte oss neste sommer .
Arkana Skrevet 16. august 2005 #16 Skrevet 16. august 2005 Ja, jeg traff min kjære på nett. Jeg bodde i England, men chattet litt på en norsk kanal. Ikke noe sjekkested eller noen annonse. Ingen av oss så etter en kjæreste. Så skulle det være treff for oss som "holdt til" på dette stedet. Vi ble begge med, og det var vel da det sa klikk. Vi holdt kontakten videre og flyttet sammen året etter. Nå har vi vært sammen over 6 år og er forlovet og veldig lykkelige.
Gjest lurven Skrevet 16. august 2005 #17 Skrevet 16. august 2005 har vært sammen med en jente jeg traff på nett,desverre gikk ikke det så bra, var ikke sammen så lenge. men det er jo fullt mulig å finne kjærligheten på nett,samme hvor man treffer folk vel..
nessi Skrevet 17. august 2005 #18 Skrevet 17. august 2005 Jeg møtte min kjære på nettet for 3.5 år siden, og nå har vi snart vært gift i 1 år. Gikk veldig fort med oss. Skrev vel ca 5 mail, møttest på kino, og 2 uker etterpå flyttet han inn hos meg.
waco Skrevet 17. august 2005 #19 Skrevet 17. august 2005 Hva med sånne som meg da? som treffer folk ute på gata og iblant mennesker og ikke blant profiler? F eks hun jeg bor med nå flyttet inn sammen med meg etter og vært min tidligere nabo, - når man flytter inn sammen med naboen reiser man langt eller kort for å finne partner da? Når dere leter etter profiler og bli forelsket i ute på nettet, er det slik andre mennesker fremstiller seg selv dere blir forelsket i, eller er det tanken om at nettillusjonen er virkelighet?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #20 Skrevet 17. august 2005 Jeg traff min på IRC, vi har vært sammen i ca 2,5 år nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå