AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Vi er par i starten av 40 årene. Oftest bruker vi kanskje ca 10-20 min på kos og forspill og omtrent samme på penetrering inntil begge får orgasme. Vi kommer ikke så ofte samtidig, men det varierer hvem som kommer først/sist. Hvordan er det med dere andre i samme aldersgruppen? Anonymkode: 28a99...254
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Midten av 30-årene her, samme som dere Anonymkode: e0a5b...0f9
Fioljenta Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Det blir litt som å svare på «Hvor høyt er et tre?»: Varierer fra tre til tre. Alt mellom 5 og 100 minutter er innafor for vår del. 💜 1
Gjest Gyros Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Stor variasjon for vår del også. Kan fremdeles være 5 minutters, men også en hel formiddag medberegnet langt forspill (kos). Noen spontant, noen planlagt og andre ganger (som oftes) etter berøring og hudkontakt. Hvis begge ønsker orgasme ligger nok snittet for oss, som dere på ca. 20-40 min.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Jeg synes det blir kjedelig når det tar for lang tid. Det viktige er tid på forspill, men stort sett er jeg fort klar😊 Anonymkode: 9d854...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi er par i starten av 40 årene. Oftest bruker vi kanskje ca 10-20 min på kos og forspill og omtrent samme på penetrering inntil begge får orgasme. Vi kommer ikke så ofte samtidig, men det varierer hvem som kommer først/sist. Hvordan er det med dere andre i samme aldersgruppen? Anonymkode: 28a99...254 Hvordan klarer mannen din å holde seg helt stiv hvis han kommer før deg? Her er det orgasme hos meg først, så han, av den grunn at han blir slapp en stund etter orgasme. Anonymkode: 9d854...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Forspill? Litt kyssing å rett på sak her, alt fra 4-5 min til 30 min Anonymkode: e9ee4...e0b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Fra noen sekunder til noen minutter fra penetrering til slutt. Koser vi først, kan det ta lengre tid. Vi har heller ofte og korte samleier enn lange kjedelige. Jeg liker ikke samleier som varer veldig lenge.
Geojak Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 Har aldri tatt tiden 🙂 Når starte det egentlig? Fra de små kjærtegnene midt på dagen til forspillet og "akten" hva regnes som "akt" Jeg slikker henne alltid før "penetrering" er det en del av akten!? Som sagt aldri tatt tiden, når vi starter har jeg aldri tenkt at "nå må jeg sjekke klokka så jeg vet hvor lenge vi holder på" 😂 Et kjapt møte på badet under morgenstell, regnes det som "akten", en lang og god kosestund på kvelden som ender opp med sex.. Jeg vet faktisk ikke hvor lang tid vi bruker, er mer opptatt av at vi begge nyter og har det bra den stunden det tar. 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå