AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #21 Skrevet 29. januar 2021 Fast trekk til: Fondssparing til meg selv og barna Matkonto Løpende trekk ved forbruk(x% av hver transaksjon gjennom måneden) som settes inn på en sparekonto Regninger går fra lønnskonto - kjører det meste på efaktura om mulig for best oversikt Abonnement og lignende kjøres fra egen konto Anonymkode: 8e316...820
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #22 Skrevet 29. januar 2021 Sørger for at alle regninger blir betalt dagen etter lønning. har fast trekk til: - brukskonto (6k) - felleskort (2k) - buffer (1k) - sparing til større innkjøp (2k) - sparing til ferie (2k) - og autotrekk til fond (7k) Anonymkode: 500f2...03a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #23 Skrevet 29. januar 2021 Lønnskontoen er brukskontoen min. Har maks 2k på den kontoen til enhver tid. Overfører derfra til regningskonto, buffer og fond. Når bufferen er 'full', skal jeg opprette flere kontoer. Har endelig kommet meg ut av en gjeldsspiral og faktisk får spart opp en buffer. Brukte penger som en full sjømann tidligere, men har endret mye i tankegangen den siste tiden. Et under at jeg fremdeles er boligeier. Enslig forsørger. Anonymkode: fad05...a11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå