AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Hei! Jeg leter etter en gammel barnefilm som jeg elsket når jeg var liten. Det er en animasjonsfilm om en fattig jente , en rik prinsesse, de fire årstidene og mye av den foregår på vinteren. Jeg tenker den kanskje var østeuropeisk eller noe slikt, men den var dubbet til Norsk. Gikk på tv rundt 1990-1996. Det er ikke så mye å gå på, men noen som husker? Anonymkode: 62466...941
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Jeg husker denne og så faktisk et klipp på youtube for bare et par uker siden da jeg lette etter noe annet. Husker dessverre ikke hva den het og heller ikke hva jeg lette etter/søkte på, men jeg er 95% sikker på at den var russisk. Anonymkode: 131e6...b2d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg husker denne og så faktisk et klipp på youtube for bare et par uker siden da jeg lette etter noe annet. Husker dessverre ikke hva den het og heller ikke hva jeg lette etter/søkte på, men jeg er 95% sikker på at den var russisk. Anonymkode: 131e6...b2d Eller sovjetisk, da, for å være korrekt. Anonymkode: 131e6...b2d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 https://www.google.com/search?q=anastasia+kid+movie&client=ms-android-samsung-rev2&source=android-browser&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjDj-GJ_b_uAhVspIsKHYgJCsQQ_AUoAXoECBwQAQ&biw=412&bih=683&dpr=2.63 Anonymkode: 2351b...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå