Gå til innhold

Noen som chattet på nett da de var yngre og angrer (frivillig)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var yngre så chattet jeg en del på gutter på nett. Var nok et resultat av at jeg kjedet meg og var sjenert, så jeg kom ikke i kontakt med gutter så lett. Noen ganger ble det litt sexprat og utveksling av bilder. Sørget for at ansikt ikke ble vist. Men jeg tror nok at noen fikk bilde av ansikt separat og så noen dristige bilder uten ansikt. Pratet også med noen som var en god del eldre (jeg var selv 17-18år da). Når det er sagt så var alt frivillig, men voksne meg i dag hadde aldri gjort det samme. Jeg skammer meg! Ingen vet at jeg holdt på med dette. Men jeg føler meg av og til "hjemsøkt" av noen av de jeg har pratet med. F.eks kan jeg se at de kan komme opp som forslag til venner på facebook, insta, kontakter på epost osv. Jeg har ikke søkt på de selv.  Husker ikke fornavn og etternavn en gang. Nå har jeg kjæreste og jeg er livredd for at han finner ut. Det er jo fortid, men utrolig flaut! Virker jo desperat. Nå tviler jeg jo at noen tar kontakt da. Jeg har innstillingene slik at man kun kan se profilbilde og ikke noe mer. Men om de husker fult navn, så kan de jo alltids finne telefonnummeret og adressen min. 

Noen andre som har opplevd lignende og har råd? Det er ikke noe jeg tenker på hele tiden, men det dukker opp med jevne mellomrom.

Anonymkode: ac9f6...1f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er dette da? 

Skrevet
Tuttifrutt skrev (2 timer siden):

Hvor lenge siden er dette da? 

Tja, startet vel for rundt 10år siden og sluttet for 7år siden. 

Gjest lillemy36
Skrevet

ALLE har gjort dette... Absolutt Alle... 

Skrevet

Hvis du ikke har en syk follower så tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig.  Kan være tilfeldig det at de dukker opp. At man liker sånn og sånn på face og instagram, så kan det hende det er noe felles som gjør at systemene finner hverandre - uten at man nødvendigvis (dvs veldig ofte) ikke kjenner hverandre.

Men har vært en del på slike chattekanaler - og ja ikke noe man sitter i offentligheten å skryter av - for der har jo "ingen" vært, bare at når man ser seg om i de fora så er det veldig mange der - ikke minst jenter/damer gjerne 2 og 2 eller flere - så jeg tror de er innom fordi det er litt gøy og kanskje spennende. Men spør du - har aldri noen vært der og det er bare ærsj..hvorfor er de der da ? for logge seg inn må de jo gjøre selv.... jeg hadde bare slappet av...  blir det for intenst får du heller ta det opp

Anonymkode: 85ab5...da2

• Liker 1
Skrevet
lillemy36 skrev (7 timer siden):

ALLE har gjort dette... Absolutt Alle... 

Nei, alle har ikke gjort dette. Absolutt IKKE alle.

Anonymkode: 1a93a...35a

• Liker 2
Skrevet

Dette har jeg gjort, men for over 20 år siden, da med en fra usa som var gærn, og trua med å drepe seg selv for å hjemsøke meg. 

for en stund siden dukket han opp og ville følge meg på instagram. ganske creepy. Ikke snakk med fremmede.

Anonymkode: 115c2...bbe

Skrevet

Dette gjorde jeg også, altfor mye over et par år. Aner ikke hvorfor, skammer meg fortsatt når jeg tenker på det. Startet da jeg var rundt 15, og er nå sikker på at mange av "guttene" egentlig var godt voksne menn. Traff mange via jippii.no og la dem til på msn, har jo senere kommet fram at det krydde av pedofile folk der. 

Har ikke så mange andre råd enn å evt. blokkere dem du får opp som forslag, så er du sikker på at de ikke ser deg også. Dette har jeg gjort for mange år siden. Er 30 nå, og tenker sjeldent på det lenger. Trøster meg med at de nok chattet slik med haugevis av jenter, og neppe husker meg uansett.

Anonymkode: 273b9...e0a

• Liker 1
Skrevet

Tror det er veldig mange som har gjort dette en eller annen gang i tiden :) enten sendt en dristig Snap de angrer på, eller annet, som på andre nettsider. 

Du er i alle fall garantert ikke alene :)

Anonymkode: 9d4cd...000

Skrevet

Før ringte man sextelefon og hørte på deilige stemmer og dype puster, nå kan man logge seg på live chat og se en spennende person på skjermen - live - og ta seg en deilig runk

Anonymkode: 85ab5...da2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Da jeg var yngre så chattet jeg en del på gutter på nett. Var nok et resultat av at jeg kjedet meg og var sjenert, så jeg kom ikke i kontakt med gutter så lett. Noen ganger ble det litt sexprat og utveksling av bilder. Sørget for at ansikt ikke ble vist. Men jeg tror nok at noen fikk bilde av ansikt separat og så noen dristige bilder uten ansikt. Pratet også med noen som var en god del eldre (jeg var selv 17-18år da). Når det er sagt så var alt frivillig, men voksne meg i dag hadde aldri gjort det samme. Jeg skammer meg! Ingen vet at jeg holdt på med dette. Men jeg føler meg av og til "hjemsøkt" av noen av de jeg har pratet med. F.eks kan jeg se at de kan komme opp som forslag til venner på facebook, insta, kontakter på epost osv. Jeg har ikke søkt på de selv.  Husker ikke fornavn og etternavn en gang. Nå har jeg kjæreste og jeg er livredd for at han finner ut. Det er jo fortid, men utrolig flaut! Virker jo desperat. Nå tviler jeg jo at noen tar kontakt da. Jeg har innstillingene slik at man kun kan se profilbilde og ikke noe mer. Men om de husker fult navn, så kan de jo alltids finne telefonnummeret og adressen min. 

Noen andre som har opplevd lignende og har råd? Det er ikke noe jeg tenker på hele tiden, men det dukker opp med jevne mellomrom.

Nei, jeg tenker ikke mye på det. Har aldri sendt bilder hvor ansiktet synes. Har aldri blitt kontaktet av noen senere heller. 

Mange, mange år siden for min del. Tenker ikke mye over det. :) 

Anonymkode: e28d0...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...