AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Monster har lenge hatt en sukkerfri energidrikk som var hvit på boksen. Men jeg har ikke sett den igjen i noen butikker. Virker som den ikke leveres lengre. Er den tatt ut av produksjon? Denne var veldig god til sukkerfri å være, og den grønne de har er ikke like god. Anonymkode: b44c6...b60
Camillapb Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Kjøpte den just idag jeg. Og den har vært å få tak i på både rema, kiwi, extra og meny her i all tid. Ikke opplevd at de har vært utsolgt 1
Gjest Kaiminator Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Utover den grønne finns det to blå, en nesten lik som den orginale full av sukker grønne, men blå "M" og en helt blå en, samme som den grønne, en rød og en gul (ganske god imo). Endret 29. januar 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Haha, hvit Monster er den offisielle boomer-drikken 😆 Anonymkode: de95e...ae3 1
temolitus Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Jeg fikk beskjed om at den var utsolgt fra leverandør og skal komme tilbake 4-5 februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå