AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hvilke fine ting har kjæresten/samboeren/mannen din gjort for deg den siste tiden? Ble du glad for det? Var det noe hun ønsket at han skulle gjøre? Hadde du kommunisert det ønsket til ham? Kommer du til å gjøre noe lignende for ham? Hva tror du var motivet hans for å gjøre noe fint for deg? Oppnådde han det? Hvis han ikke oppnådde det han ønsket, hva burde han gjort annerledes? Anonymkode: 55515...8b6 2
Nabokjerringen Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Hverdagslykke her. Denne uken ble jeg veldig glad for digg middag som mannen min laget. Og at han fikset hele kleshelvetet på vaskerommet. Jeg hater å legge sammen klær. Det var også rimelig ok at han idag foreslo at minsten kunne være hjemme med han så jeg kunne få en pause og ta med en venninne og kjøre en tur, ta en kaffe og få litt luft i hodet. Og at han ser sci-fi serie sammen med meg selv om det ikke egentlig er hans favorittsjanger 😀 Endret 29. januar 2021 av Nabokjerringen Skrivefeil 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Vi bytter på å lage middag, men her om dagen foreslo han at han kunne fikse middag og ordne, slik at jeg kunne spille online med søsteren min en kveld Ikke så ofte det passer for begge. Det gleder meg at han synes det er viktig at jeg har kontakt med henne som bor et stykke unna. Han er generelt flink til å gjøre fine ting for meg, han er veldig praktisk av seg. Jeg kan gjøre lignende for å frigjøre tid til noe han har glede av, men jeg er litt dårlig på å komme på det selv. Og jeg er ikke så flink til å ordne praktiske ting for han. Pleier å kjøpe med favorittbrusen hans da Anonymkode: 81cd6...258 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Unngått å fise i nærheten av meg. Anonymkode: 444b1...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Min mann har gått på jobb og tjent penger, som faktisk er noe jeg setter utrolig stor pris på. Han alene forsørger meg og våre barn, da jeg har slitt i arbeidsmarkedet det siste året. Selv om han denne uka ikke har vært helt fornøyd med noe ledelsen hostet opp, har han likevel tatt jobben på strak arm, slik han alltid gjør, uten å klage. Jeg synes han er så fin som tar vare på oss slik😊 Anonymkode: bd3c7...3c4 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Å, et fint spørsmål egentlig. For det er fort gjort å glemme de "små tingene" i hverdagen som man gjør for hverandre. Min mann har bl.a sagt at han vil ta seg fri og kjøre meg på sykehuset, da jeg har time der om et par uker. Han har fyra opp i ovnen hver morra denne uka, så jeg står opp til et varmt hus. Han henter sjokolade til meg uoppfordret etter barna er lagt og vi skal kose oss med tv, vet at jeg koser meg da. Rydda bort av middagsbordet og satt i oppvaskmaskinen hver dag. Pluss kjærtegn og kos. Anonymkode: b3132...415 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Det er gjerne de hverdagslige tingene, han lager te og frokost til meg på morgenen dersom han står opp først. Han fortet seg å gjøre unna alt husarbeidet mens jeg var ute i ett ærend. Han hadde sjokolade på lur når jeg fikk pms tidligere i uka. Han ser på serier sammen med meg selv om han ikke liker de så godt. Jeg fikk også en gigantisk kosegenser siden jeg fryser så mye for tiden😅 Jeg laget favoritt hamburgeren til han da han hadde en dårlig dag. Han liker godt å bli kilt på ryggen så det gjør jeg ganske ofte. Ellers så setter han veldig pris på å ha det litt livlig på soverommet og vil vel heller at jeg legger inn litt ekstra innsats der i stedenfor å kjøpe sjokolade og te til han 😅 Stort sett så er han mye mer romantisk enn hva jeg er. Anonymkode: 5b197...4df 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Han har tatt initiativ til kommunikasjonen vår selv om han befinner seg i en annen verdensdel og er i sorg etter sin fars begravelse. Han sier han savner meg. Det setter jeg veldig pris på. Selv om det er hans sorg, så klarer han å si fine ting til meg, midt i sin egen tristesse. Jeg er letta fordi han føler jeg er med ham på avstand og at jeg ikke "mister" ham 🥰 Anonymkode: 0df4d...716 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå