Gå til innhold

Spørsmål til menn: Hvilke fine ting har du gjort for kvinnen i ditt liv denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fine ting har du gjort for kjæresten/samboeren/kona den siste tiden?

Tror du hun la merke til det? Tror du hun ble glad for det? Tror du det var noe hun ønsket?

Forventer du at hun gjør noe lignende for deg? Tror du at hun kommer til å gjøre noe lignende for deg?
Ville du blitt glad hvis hun ikke gjorde noe lignende, men heller gjorde noe helt annet, men som også var fint til tross for at det ikke egentlig var noe du ønsket? 

Hva var motivet ditt for å gjøre noe fint for henne?

Anonymkode: a3dc6...cf7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen menn her inne som har kjæreste/samboer, kanskje? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ingen menn her inne som har kjæreste/samboer, kanskje? 

Jeg er kvinne med kjæreste, som gjør mye fint for meg. Men det vil jo ikke gi mening for deg hva han gjør for meg. Det er personlig.

Ikke er han typen til å skryte av det heller.

Anonymkode: 3c17c...874

Skrevet

Hun får et kyss før hun sovner og når hun våkner. Sier minst en gang om dagen at jeg elsker henne, fordi det er sant. Lager ofte mat til henne, fordi hun setter veldig pris på det. Liker å overraske henne med ting hun er veldig glad i. Hun legger merke til det og gjengjelder. Hadde blitt glad uansett hvis hun hadde forsøkt å glede meg. Motivet er at jeg er glad i henne og at hyggelige ord og gjerninger styrker et forhold.🙂

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvilke fine ting har du gjort for kjæresten/samboeren/kona den siste tiden?

Tror du hun la merke til det? Tror du hun ble glad for det? Tror du det var noe hun ønsket?

Forventer du at hun gjør noe lignende for deg? Tror du at hun kommer til å gjøre noe lignende for deg?
Ville du blitt glad hvis hun ikke gjorde noe lignende, men heller gjorde noe helt annet, men som også var fint til tross for at det ikke egentlig var noe du ønsket? 

Hva var motivet ditt for å gjøre noe fint for henne?

Litt usikker på hva du legger i dette. Mye jeg gjør er bare min del. Som dette: lager mag, handler maten, rydder, støvsuger/vasker, vasker klær, bretter klær og gjør alt av vedlikeholdarbeid og snømåking.

Lager en kopp kaffe til henne hver morgen, drar på butikken og kjøper lørdagsgodis (spiser ikke godteri selv). Sånne ting? :)

Anonymkode: 58de8...30f

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 20.49):

Litt usikker på hva du legger i dette.

Anonymkode: 58de8...30f

Hovedspørsmålet mitt er kanskje heller hvorfor gjør dere fine ting for kona, og ikke så mye hva dere gjør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...