AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg vil tatovere deler av sangen This is me (fra the greatest showman), men klarer ikke bestemme meg for hvilken del av sangen, eller hvor jeg skal plassere den. Teksten jeg vurder er When the sharpest words wanna cut me down I'm gonna send a flood, gonna drown 'em out I am brave, I am bruised I am who I'm meant to be, this is me Look out 'cause here I come And I'm marching on to the beat I drum I'm not scared to be seen I make no apologies, this is me. Spørsmålet er bare om jeg skal dele den opp istedet og heller ha bare I am brave, I am bruised I am who I'm meant to be, this is me Eller i tillegg dette Look out 'cause here I come And I'm marching on to the beat I drum I'm not scared to be seen I make no apologies, this is me. Jeg vurderer fremside av låret, da jeg allerede har noe på ribbeinet, men er åpen for forslag. Anonymkode: ac35d...0c4
Gjest Karkta Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Har ikke forslag til plassering eller design. Men vet at skrift er noe av det vanskelige innen tatoveringer. Og ville derfor forsikret meg om at vedkommende som skal tatovere har dette som spesialkompetanse. Lykke til!
Fireflies Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Synes denne ser best ut: "I am brave, I am bruised I am who I'm meant to be, this is me" Jeg har skrifttatto på nedre del av armen, men ender du med den lengre teksten så er nok låret greit.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Karkta skrev (2 minutter siden): Har ikke forslag til plassering eller design. Men vet at skrift er noe av det vanskelige innen tatoveringer. Og ville derfor forsikret meg om at vedkommende som skal tatovere har dette som spesialkompetanse. Lykke til! Det vet jeg, og vet akkurat vet jeg skal velge, og de har laaang ventetid 😅🙈 Takk! Anonymkode: ac35d...0c4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har jo veldig lyst å få med både I am brave, I am bruised I am who I'm meant to be, this is me" og I'm not scared to be seen I make no apologies, this is me. Vil det være teit å tatovere de to, på forskjellige steder tro? Anonymkode: ac35d...0c4
Fireflies Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jo veldig lyst å få med både I am brave, I am bruised I am who I'm meant to be, this is me" og I'm not scared to be seen I make no apologies, this is me. Vil det være teit å tatovere de to, på forskjellige steder tro? Anonymkode: ac35d...0c4 Kan du ikke ta disse sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Vil sterkt fraråde en tekstbasert tatovering. Det blir sjelden pent, og min erfaring i vennegjengen er at de ofte angrer på nettopp de tatoveringene. Om du først skal ha tekst, så skriv hvertfall kortest mulig. Og nei, jeg er ikke i mot tatoveringer sånn ellers. Anonymkode: ee2ab...35b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil sterkt fraråde en tekstbasert tatovering. Det blir sjelden pent, og min erfaring i vennegjengen er at de ofte angrer på nettopp de tatoveringene. Om du først skal ha tekst, så skriv hvertfall kortest mulig. Og nei, jeg er ikke i mot tatoveringer sånn ellers. Anonymkode: ee2ab...35b Har flere andre, de er fine mange år senere Anonymkode: ac35d...0c4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 Fireflies skrev (5 minutter siden): Kan du ikke ta disse sammen? Jo? Kankanskje det? Avviker lott fra selve tekste da, siden den ikke kommer rett etter hverandre, men kan jo det. Det så pent ut! Må sende til tatovøren, kan få ho til å lage et design på det. Anonymkode: ac35d...0c4
Fireflies Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 0.23): Jo? Kankanskje det? Avviker lott fra selve tekste da, siden den ikke kommer rett etter hverandre, men kan jo det. Det så pent ut! Må sende til tatovøren, kan få ho til å lage et design på det. Anonymkode: ac35d...0c4 De gir mening selvom det ikke er teksten, synes det så veldig mye penere på med tanke på en tatovering å ha de to delene sammen, enn hele teksten. Lykke til med design. Håper du blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå