AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Nylig blitt gravid. Er jo ikke sikkert det er samme tiltak når jeg skal føde, men jeg lurer likevel. Har jo lest at det er ulik praksis for hvor lenge partner kan bli med, om partner kan bli med på kontroll osv. Ellers har jeg jo også hørt at de har mer tid på Voss enn KK. Noen med erfaringer her? Anonymkode: 1d0d9...4e9
Gjest Chroma Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Har født både på Voss og KK, to ganger hver. Voss er mye mindre, og jeg likte meg godt der. Pappaen fikk være der med oss til vi reiste hjem etter to dager. Fødte på Haukeland sist, for tre år siden. Ble tatt godt vare på og vi fikk familierom av div årsaker, så det var veldig greit å være der også. Ang korona så er det vel sånn nå at far får være med under aktiv fødsel, men må hjem når mor og barn skal på barsel. Svigerdatteren min fødte i midten av desember, på Haukeland.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Har født begge steder, men ikke under Korona da. Voss og KK er himmelen og helvete i forhold til hverandre. På KK fikk jeg samlebånd følelse fra tidenes kaldeste jm're og barnepleiere. På Voss har de et hav av tid og alle er superkoselige. Tok lett den ekstra kjøreturen for å få vøre et sted hvor de ser alle fødende som ulike individer. Anonymkode: 3b933...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå