AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er innstilt som nummer to, og den første fikk tilbud på mandag. Det har enda ikke kommet inn et svar, og jeg begynner å øyne håp. Hvor lang svarfrist har man? Dette er i kommunen. Anonymkode: 30bd8...ffe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Kan være opptil en uke, men det er også sannsynlig at de forhandler lønn og venter med å si noe til kontrakt er signert. Anonymkode: eb14e...075
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan være opptil en uke, men det er også sannsynlig at de forhandler lønn og venter med å si noe til kontrakt er signert. Anonymkode: eb14e...075 Det er en veldig åpen prosess, så jeg vet at lønn er avklart og det eneste som gjenstår er å takke ja til tilbudet. Anonymkode: 30bd8...ffe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en veldig åpen prosess, så jeg vet at lønn er avklart og det eneste som gjenstår er å takke ja til tilbudet. Anonymkode: 30bd8...ffe Kan du ikke spør kommunen da? Anonymkode: fdac3...47b
petterm Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Ville tro man forventer en avgjørelse i løpet av helgen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 petterm skrev (7 timer siden): Ville tro man forventer en avgjørelse i løpet av helgen. Ja, så man gir tid i helgen også, det er ikke bare arbeidsdager? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke spør kommunen da? Anonymkode: fdac3...47b Jo, men det blir litt rart fra hjemmekontor. Må booke tid når jeg ringer for å stille spørsmål. Hehe. Anonymkode: 30bd8...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå