AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Når jeg mener kald, så mener at han oppfører seg rart. Han vil gjerne ta på meg før, ha foreplay osv osv. Og det er jo koselig. Men etter vi er ferdig å ha sex, så blir han jævlig rar. Han blir distansert, og bryr seg på en måte ikke. Han blir slapp og trøtt med en gang. Herregud, er jo ikke slik at jeg vil nekte han sex pga det, men hva skal jeg si til han ang dette? Det har vært et problem lenge. Det blir veldig rart å holde på sånn i lengden. Jeg kan skjønne om han er sliten og trøtt fra før, men da er jo han sånn hele tiden, og ikke bare etter sex? Skjønner ikke greia. Anonymkode: 7a769...1eb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Slapp etter sex, ja. Vanlig det. Kjæresten min sovner ofte etter sex. Anonymkode: e103a...810 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Han blir jo ikke kald. Han blir sliten og trøtt. Mange som blir det etter å ha fått orgasme. Ikke alle liker kos etter sex. Du legger alle for mye i dette og overtolker. Dette er noe du burde tatt opp første gangen det skjedde. Ut i fra hvordan han er etter sex passer dere ikke sammen. Du trenger noe mer og han trenger mindre fra deg. Anonymkode: 769d7...373 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er dame, men etter sex er jeg sliten og trenger å slappe av. Og jeg er somregel svett/varm og da blir jeg egentlig bare irritert om mannen vil ligge tett og kose, for da dør jeg hvertfall av varm e. Anonymkode: ce7ef...b3d 7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Hvorfor blir ikke du enten slapp eller happy selv? Kommer du ikke? Anonymkode: e103a...810 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Leste en gang at mannfolk produserer noe hormon i kroppen etter sex som gjør dem søvnige. Hvor pålitelig kilden er, aner jeg ikke. Men det er ganske vanlig at menn blir trøtt etter sex. Kan dere ikke kose mer før sex da? Kose gjennom hele dagen? Og sove etter sex (med mindre dere har morgensex, da)? Anonymkode: a998b...04e 5
The Rosestarwoman Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Vel om dere har et godt forhold ellers og prater lett sammens og finner noe hyggelig å gjøre ellers også så er han ikke kald. Kald etter sex er mer tøm og røm. 1
McMary Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 Hva mener du med bryr seg ikke? Sier han noe kjipt eller lar være å svare deg på noe? Eller er han bare trøtt og slapp som mange blir av sex? Trodde «alle» brukte orgasme som sovemedisin. 😀 Men, om du ønsker noe av mannen din er det veldig lurt å fortelle han det! Vi ligger bare og holder hender og døser av etter orgasmen. Er det kveld så sovner vi gjerne uten særlig mer prat. Har aldri følt meg avvist av dette. De første månedene kunne vi nok starte runde to etter kort tid, men helsa jobber mot oss der. En om gangen nå 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 Kan du ikke bare be ham å få ligge på armen hans, be hamom å holde rundt deg eller be om at dere holder hender? Ikke lag problemer ut av småting som veldig enkelt kan fikses. Anonymkode: f6296...835 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 Min blir slapp og trøtt etter utløsning, og søker ingen form for nærhet/kontakt. Eneste er at han jo alltid vil sove i skje, slik at han holder rundt meg. Men sånn kos og sånt, vil han ikke ha noe av. Da er han nesten avvisende og litt sånn "kom an, da, drit i dette. Sovetid". Det er av og til utrolig kjedelig, da jeg kan ha omvendt effekt av sex og orgasme. Jeg blir fylt med energi og godt humør, litt sånn sprudlende og livsglad. Sex gjør meg veldig godt psykisk! Sliter ellers med tunge depresjoner, men sex vekker meg på et vis for en times tid eller to. Anonymkode: e5cc3...d38 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 Min kjæreste blir også slik. Vi ler av det og han sier vi må kose før han kommer for han blir bare trøtt og "ikke kåt" rett etter sex. Jeg er en koseklump rett etter orgasme 😅 Anonymkode: 71ed6...f9b 1
Nerine_ Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Mener du at han blir kald fordi han ikke vil ligge å kose etterpå? 1
OPIgirl Skrevet 29. januar 2021 #13 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan du ikke bare be ham å få ligge på armen hans, be hamom å holde rundt deg eller be om at dere holder hender? Ikke lag problemer ut av småting som veldig enkelt kan fikses. Anonymkode: f6296...835 Hun lager ikke problem. Dessuten er det ikke småting for henne. Prøv om du klarer å sette deg inn i andres situasjon. 2
Ansvar Skrevet 29. januar 2021 #14 Skrevet 29. januar 2021 Lav selvinnsikt da på denne mannen. Jeg blir også slapp og trøtt etter sex, men desto viktigere å vise varme og nærhet etter sex, slik at ikke damen sitter igjen med denne "kalde" følelsen. Dette handler nok mest sannsynlig om en mann som ikke klarer å leve seg inn i hvordan du eller andre føler det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #15 Skrevet 29. januar 2021 Høres ut som eksen min. Han ble en eks for å si det sånn 😄 Anonymkode: 5d1db...f13 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #16 Skrevet 29. januar 2021 Vi går tilbake til det vi drev med eller vi sovner etter sex. Anonymkode: 942b2...871 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #17 Skrevet 29. januar 2021 Når vi er ferdige snur jeg meg rundt og sovner. Da har vi jo "kost" lenge og da er jeg trøtt. Er kvinne. Anonymkode: 9702e...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #18 Skrevet 29. januar 2021 Kommer vel helt an hva en person ønsker i slikt. Gjerne du bør ta det opp og si hva du ønsker deg? Jeg hadde en slik kjæreste engang, det var helt normalt for han. Jeg slet litt med det. Han ville ikke endre, jeg kunne ikke godta det. Gode venner nå altså, men vi er så ulike. Så istedenfor å lage mye ut av det så bør en kommunisere med personen og bli enig om hvordan det skal gjøres - eller ikke. Anonymkode: 5d1db...f13 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #19 Skrevet 29. januar 2021 Kjæresten min blir veldig avslappet og trøtt etter sex. Det er ikke å være kald, det er en normal biologisk reaksjon som er vanlig blant menn. Men han holder likevel rundt meg, og vi koser litt og småsnakker, kysser før han sovner. 😋 Anonymkode: 543fc...962 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #20 Skrevet 29. januar 2021 Med kald. Mener du at han vil sove? Sier han god natt og gir deg nattasuss? Eller bare dytter han deg vekk, og sier "la meg være i fred"? Sier han stygge ting? Nekter han å snakke med deg? Anonymkode: a998b...04e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå